Ot lite bilder ja ritat

Jättefina! Fler? ;-)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

kommer fler lover tar bara tid höhö

hoppas ni gillar dom .. nu har ja ändå inte ladda upp alla ja har ritat .. men ja kan göra de sen .. ja ska även rita lite illrar sen oxå ..

Jättefina!
Ja, jag vill se illrar:P
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#17 hehe kan sätta ut en iller ikväll ..
Fint!
Det du kan tänka på när du ritar med tanke på att det ska tatueras in i huden är att få strecken mer jämna och sedan är det ju faktiskt så att motiv som blir fina på pappret inte alltid blir lika bra på huden. Men sådant är svårt att se om man inte själv är tatuerare :)
En av de tatuerare jag går till jobbade som serietecknare innan han började tatuera och han säger att skillnaden är enorm och att han lär sig hela tiden vad som funkar och inte funkar på huden.
Är det tecknandet i sig eller själva tatueringsmotiven du är intresserad av? Är det tecknandet i sig spelar det ju inte så stor roll då är allt tillåtet och man får göra precis hur man vill :P
Är det just tatueringsmotiv du vill göra så träna genom att kolla motiv på internet. Se hur de är uppbyggda. Träna på att göra linjerna lite jämnare och gör gärna alla ytterlinjer med en svart tuschpenna!
Jag gör alltid så när jag ska lära mig teckna något nytt! :)
Och jaaaa, jag vill meeed se illerbilder :D
Sajtvärd på Iller.ifokus

#19 detta är bilder som ja ritar som ja tycker är kul pluss att inte alla är helt klar den som de står simon ska den som tattuerar fixa till sj .. pluss att ja tattuerar själv oxå hemma .. å då vet ja att linjer är vicktiga .. ja vela liksom bara visa bilder ja ritat .. å själv fallett så ska linjer se bra ut pluss att min svarta linje penna är slut har inte hunnit köppt några nya än .. bläck fisken ska ja göra själv så …
#20 Det var inget illa menat, bara lite tips!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Otroligt fina bilder

#21 nej ja vart inte sur eller nått .. ja bara förklarade .. ^^
#22 tack så mycket

putta upp den en gång