Vad tycks om Logga?
Ser bra ut tycker jag.
Sen är det ju ett tema som man skulle kunna spinna vidare på och göra en del varianter av. Nu är ju illern i elden, det skulle ju kunna vara lågor som slår upp ur illern eller en liller som sprutar eld (Driller - DrakIller). Går säkert att komma på ännu fler varianter. :-)
För at en logga ska ha genomslagskraft, passa på allt och i olika storlekar är det viktigt att den ska vara enkel.
Jag skulle nog försöka leka mer med enkla linjer istället för mycket färgnyanser och stora färgytor. Ska du ha en logga tryckt som ser ut som den ni har gjort kommer kostnaderna springa iväg då det är många färger i elden tex.
En logga bör vara genomtänkt så att den håller i längden. Ska loggan kunna användas separat eller ska den hänga samman med tex?
Varför inte prova med en iller som har eld som svans? En iller som är helt färgad i gul med en röd kantlinje?
Ska loggan vara samman med text kan texten spela på eld och du har en vanlig iller som bild.
Bara lite funderingar..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Kom även att tänka på att det ser lite ut som att illern brunnit upp och blivit kol när den är helt svart i elden.. Gör annars illern i en gul färg och elden i en röd eller tvärt om så tror jag att illern ser mer levande ut..
Sajtvärd på Iller.ifokus

#1 jo jag tänkte med det på svamsen och andra varianter men ha hittat andra som har haft det och är inge roligt alls att ha lika =(
#2 Jo det mesta kan jag faktiskt trycka själv men kommer även att göra en med enbart röda flames. Men loggan i sig är väl okej?
Det kommer att komma text oxå men får ta en sak i taget helt enkelt. texten tar ju tid att måla i programmet
Loggan ser bra ut.
Behöver du inte leja för tryckning, blir du inte lika beroende av att hålla ner antalet färger. Fundera dock på (innan du spikar färgerna) om du ev. i framtiden kanske skulle vilja leja för att t.ex. trycka en banderoll till utställningsburen eller liknande.

#5 Jo som sagt skall den även göras med flames som är helröda blir denna bra kommer denna att bryda startsidan på min internet sida men sedan kommer jag att göra en med rött som kommer pryda olika tryck med mera precis som jag har på skynket till buren
#6 ser fram emot att få se slutresultatet, när ni kommit så långt 
Tycker den var snygg! Duktgt gjort, jag hade inte klarat av att göra nått sånt :)
Jag tycker ni ska fundera på att finslipa själva illern lite. Jämna linjer, rätt proportioner. Tänk även på att gör man en helfärgad iller gör det inget om man överdriver illerns kroppsform lite. Tex göra nosen tydligare.
Sajtvärd på Iller.ifokus

#8 Ja jag ska ej ta åt mig något alls då jag bara fixat iller silluetten och han resten ;)
#9 som sagt detta är ännu bara en skiss som killen knåpat ihop idag ;)

Det är en bra början! Har ungefär samma tankar som övriga talare så känns inte nödvändigt att upprepa:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

# 11 hehe nej inte direkt. Killen har fått lite text på plats nu och skall färglägga den oxå för att kunna se lite mer helhet på den.
PSST … han läser även här 
Tyckte den var mysig. Skulle vilja ha lite större nos på illern bara. :)