Iller iFokus

Iller

Etikettertävlingarlekar
Läst 217 ggr
Kittentotts
0

Bildtävling

Hej! Vi skulle behöva hjälp av er andra fokusmedlemmar att rösta på Perser i fokus.

Vi har en bildtävling som handlar om loggan på vår sajt.

Snälla gå in rösta! Vi behöver fler som röstar för detta slå gå rätt.

Tack på förhand!

http://perser.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=cd02e6bb-88c3-485b-994a-a9533fda7bd3

Mvh Carina Medarbetare på Perser i Fokus

Robinsnel
0

meh, inga illrar med i tävlingen jue! :P

Norrskenets
0

Ursäkta mig, men detta tänker ja inte stödja. Visst det är bara en tävling men det är perser och såg för ett tag sen en dokumentär hur man vill ha själva persen. Nosen ska helst vara strax ovanför ögonen och det gör att katten inte kan andas riktigt. Synd med det där med avel på djur som gör att hundar och katter m.m inte mår riktigt bra tack vare hur människor vill att dom ska se ut. Så jag står över.

babsan
0

#2   jag gör som dej, jag såg oxo den dokumentären o om man kollar på hur persen såg ut förr så såg den ut exakt som min katt(en vanlig bondkatt):S, så ja tänker verkligen inte heller stödja det :S

Faxlin
0

Det rör sig om att sätta en ny katt uppe på logga. Då sajten är perser iFokus bör det vara en perserkatt. I dagens läge har de seriösa uppfödarna stor kontroll på perserns andningskunskaper. och det avlas också en hel del på lite längre nosar.

Så om vi kan sluta att sia om hur katterna mår. Och de som vill hjälpa till att rösta fram ett nytt sidhuvud gör det och de andra låter bli. Dock behöver vi inte ta denna diskusion om deras katter här.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars