Miilo modell för en dag
Ja jag var ju en av dom som valde att fota min ena iller på classic ferret.
Valde att enbart köpa 2 bilder på plats då jag tänkte: haha en nyvaken Miilo på kort det kan ej bli bra alls.
Tji fick ju jag kan jag säga.
Midnattssolens foto skickade bilderna till mig för att jag skulle få välja ut dom 2 jag ville ha och ack så svårt det var.
Kan säga att det slutade med att jag köpte alla.
Ett stort tack till midnattssolens foto jag är en kund som garanterat återkommer bara jag får en chans.
Här kan ni se alla bilder
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2250349743821.2107372.1400562199&type=1&l=a048aa487d Bilderna är för stora att ladda upp här och minskar man dom för mycket blir dom absolut inte rättvisa för 5 öre.
Vilka fina kort! Ångrar så att jag inte tog några :(

#1 Ja jag ångrar att jag inte lät Thyra fotas oxå. Men thyra var nog förbannad efter att hela tiden bli uppruckt och samtidigt stressad över att få träffa Lacina som var helt ny för henne. Och Lacina Valde jag att inte fota då hon utstått en lång och stressig resa från estland så hon fick verkligen vänta.
Snygga foton.
#1 jo, man önskar man utnyttjat tillfället.
OOOOO wow vilka fina bilder! vad jag ångrar nu att jag inte fotade mina krabater…
Välkommen till ferretplanet.se :)
Jätte fina bilder! :)
Riktigt fina bilder! Och vilken fotomodell du har. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Fina bilder, hoppas dom fotograferar vid fler tillfällen!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Ett stort tack till dig Erika för att du valde att få Miilo fotad och vill komma tillbaka med de andra :) Det är så roligt att höra att du är så nöjd med fotona.
Vi har pratat lite smått om att fota igen nästa höst, om det blir någon utställning och om arrangörerna vill bjuda in oss igen :) Så i så fall hoppas vi på att vi får träffa nya små söta saker som vill bli fotade. Vill och vill kanske var att överdriva, men att matte och husse vill. Illrarna brukar inte riktigt vara med på noterna, men vi brukar få till det ändå på något sätt :P

Tack alla Miilo blir så rörd och jag stolt.
#6 haha jo jag trodde han mest skulle titta grinit på kameran och sedan fortsätta sova ;)
#8 Ja men självklart är jag nöjd. som sagt 2 bilder blev 28st ;) ja jag kommer att återkomma helt klart. Hehe nja miilo verkade ganska på iaf då han såg pipisen ;)
verkligen helt fantastiska bilder!!! :)
Haha! återigen, så fina!
Men alla bilder jag sett från Jessica & Jörgen har varit kanon fina.
Tur att jag inte lät fota alla mina, jag har köpt allt-allt-allt! 

#11 haha jadu nästa gång får jag ta med en stor plånbok ;)