Iller träff ÖREBRO
Det brukar ordnas träffar i Örebro då och då så bestäm tid och plats å lägg ut här så nappar säkert någon :)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus
ja men det är ju bara det att ja inte har intresset att starta en träff, utan ville se om det fanns någon inplanerad elr så xD elr om någon annan hade fixat ioh nåt hihi
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag bor i stockholm men åker till örebro med jämna mellanrum och hälsar på en tjej som heter jenny som har två grabbar och jag med två grabbar du kan säkert hälsa på när jag kommer nästa gång.mvh Johan
Jag bor i kumla, men är i örebro nästan varje dag. :) Då mina föräldrar bor där, och så jobbar jag där. :) Jag har en illertjej som också är ensam.. Hon skulle säkert bli glad om ni ville träffas. :)
I slutet av månaden kommer jag hämta en liten valp också.
Jag har inte hört något om någon träff i örebro..
Men skulle gärna vilja vara med om det var någon också. :)
Säg till om du har lust. :)
4" okej ja det skulle ju vara kul, skulle ju vara kul att se hur han reagerar mot andra illlrar xD han brukar ara rädd för dom flesta andra djur xD
Har inte varit så mycet träffar de senaste skulle gissa på att det till stor del beror på magsjukan och att det inte så många som vill riskera att deras småttingar blir sjuka.
Själv har jag slutat åka på träff med min iller sedan länge då det alltid slutade med öronskabb:( Dock åker jag gärna själv på träffar och träffar andra illermänniskor.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#6 Jaha okej , ja är ju inte ett dugg insatt i "illervärlden" så att säga, så ja har ingen koll på nåt vad som händer och sker, detta är ju min alllra allra första iller, hade inte äns vart i kontakt med någon innan honom, tråkigt nog :P
Jaa det är ju tråkigt att dom kan bli smittade med alla konstiga saker, :(
ja själv skulle ju bara kunna tänka mig att han fick träffa någon bara sådär, så han kanske får leka lite och får se vad han är xD
Han hänger ju med på det mesta hyss ja hittar på, och han finner sig i allt, det är ju det som är det roliga ;D

Är ju Kumling igen sen en månad tillbaka, sitter gärna och pratar iller eller myser med andras är dock rädd för magsjukan för här är har vi varit skonade (peppar, peppar..) så låter inte mitt gäng träffa andra.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

*tass* vore kul att få komma & klämma & klappa på lite illrar, även om jag inte har ngn själv ;)
jag kan ju genälda det med att fota det hela :)
You can't spell Bitchy without Itchy