Glass?
Hur far jag bort ingrodd graddglass? Det ar sa att min kille har gnuggad huvudet i glass och det ar omojligt att fa bort sa nu gar han runt med spikes pa huvudet.
Jag har gnuggad och tvattat i sakert 25 minuter men det sitter fortfarande fast allt som hande var att han blev dyngsur och jag kan ju inte heller ta duschen och liksom duscha hela huvudet pa honom for da far han panik och tror formodligen att jag forsoker dranka honom 
Medarbetare på matlust
Herregud vad var det för glass? Låter som klister eller målarfärg. Har du fått bort det nu? Men annars är nog herr Dexter supersnygg i spikes 

Burger Kings glass, fortfarande inte borta utan han gar runt med spikes och jag gar runt och funderar pa vad jag kan ta bort det med utan att 1. dranka honom 2. forgifta honom
YES ar ju fettlosande sa det skulle nog fungera men hur bra ar det for palsen och skinnet? sen ar det ju sa nara ogonen och jag vill ju inte fa in nagot skit i ogonen pa honom heller annars hade det vart en bra losning men jag funderar pa att eventuellt ta en svamp med bade mjuk och hard sida och gnugga bort det med den harda sidan och vatten… det sitter ju aven for langt in pa haret sa jag kan inte klippa bort det heller och raka vill jag inte…
Jag kan ju inte ha en iller som ar rakad mellan oronen…
han ar faktist ganska snygg i dom och pojkvannen tycker att det ar tufft da han alltid velat ha antigen elvis frisyr eller spikes pa honom…
Medarbetare på matlust
Hade en liten gosse med spikes hemma i helgen oxå, han tog en tur i diskmaskinen när husse ställde in en kopp som det va lite oboy kvar i. Men efter att fått hänga under kranen i ljumet vatten och lite skrubb med handen va han ren och fin (och lite irriterad över att fått frisyren förstörd) ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Ha ha
Jag kan gnugga och skrubba hur mycket jag vill men jag kan inte ha hans huvud under kranen da han far panik av det vilket faktist ar fullt forstaligt och vi har redan gnuggat och skrubbat men det sitter benhart verkligen, han har ju aven en liten vana att stoppa ner hela huvudet under vatten i nagra minuter och nosa pa botten av skalen om han far en skal med vatten istallet for fontanen och inte ens det har hjalpt inte, det rubbades inte ens nar katten forsokte att slicka bort det 
Man kan ju undra vad dom har i sina glassar pa burger king… inte konstigt att man blir knubbig om det fastnar pa kroppen pa det har viset!
Medarbetare på matlust

Det går inte att ta ett hörn på en handuk med ljummet vatten och lite iller shampoo och tvätta? är du försiktig då klarar du ju hans ögon.
#6 Du får låna en annan iller som får tvätta honom. Han kommer att bli mäkta populär hos den andra illern ;)

Ta lite milt schampo för människa eller något hund/kattschampo eller vanlig grönsåpa.

Dags att handla=)
Vad den glassen innehåller, vill jag nog inte veta. Vet däremot var jag inte ska köpa glass.
Får du inte bort det, så kanske veterinären kan hjälpa dig, om du inte vill snagga grabben. Personligen hade jag nog snaggat honom, för pälsen växer ju ut.

#15 är ju bara socker av olika slag i dom tyvärr
#15 Då rekommenderar jag Lyx-shaken på Max
.
#18 Kika åtminstonde på den på deras hemsida. 
Forsoker du fa mig att flytta tillbaka till Sverige eller?
Jag skickar nog ivag pojkvannen till milkshake stallet nagra hus bort det ar jatte gulligt for de gor milkshaken i hundratals smaker med farsk frukt medans man tittar pa och stallet ar liksom… 50 tals inspirerat i inredningen 
Medarbetare på matlust
Jag hajjade ingenting, vadå stallet liksom? Men insåg att det var stället ;)
Typ Naked juicebar? Dom har iofs smoothies men inga milkshakes. Hårfint? Färska frukter iallfall :)