Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 263 ggr
hundis
0

djur

Hej.jag har 2 hundar,2 katter och 4 marsvin.

Vad har ni för djur?

JossanH
0

3 illrar och 2 kaniner, dom bor hemma hos mina föräldrar annars skulle dom nog vara illermat nu…

Sajtvärd på Iller.ifokus

floppy
0

Jag har 1 hund o 1 orm…

sarae
0

jag har 3 illrar å lite banan flugor å dammråttor ;)

Norrskenets
0

Själv har jag 2 hundar en Bedlingtonterrier och en liten blandras mellan chihuahua, papillon, shih tzu och lhasa apso(fyrvägskorsning men ser ut som en liten rödbrun chihuahua)hehe och snart förhoppningsvis en liten illervalp framöverGlad*längtar*

Faxlin
0

Jag har 5 illrar, 2 katter, 2 hästar och 2 hundar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

emoflickan
0

här är det bara illrar som gäller, 5 till antalet just nu :)

Madde
0

Jag har 4 illrar. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Robinsnel
0

jag har 4 illrar o en människa :D

ferretgirl
0

Just nu har jag 9 egna illrar, 2 mixtjejer som ska tillbaka till sin ägare inom kort. Sen har jag just nu också 9 valpar där 4 valpar blir 3 veckor imorgon och den andra kullen blir 1 vecka på måndag. Har sen 1 sambo också förstås

NoraDede
0

jag har mina två illrar och en katt som fortfarande bor hos min mor där hon kan gå ut och in som hon vill. men jag har haft alla möjliga djur =)

TanjaS
0

3 tamillerdamer och min särbo ha en massa fiskar :0)

babsan
0

jag har 1 hund, 1 katt, 1 chinchilla(kan inte ha kvar henne) och en iller sen så får jag hem min valp i sommar som jag ska köpa av ferretgirl =D

[helenal]
0

En hund och två marsvin Äter illrar kaninen?

sarae
0

#13 kaniner är illerns naturliga byte, så risk finns att en kanin triggar dess vilda instinkter så att den åtminstonne har ihjäl kaninen. Om inte så räcker det ofta för n knin att känna illerns doft för att den ska kunna dör av skräc.

skrollan
0

6 katter & 1 iller, fast det är bara två av katterna som bara är mina :)

SofiaBlomberg
0

Jag har i min lägenhet, Illern Evelina och ett akvarium, sen har jag 3 katter 2 shettisar och en orm hos mamma.

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Missy
0

en hund och en iller

KajsaM
0

1 kanin och 1 hund :)

Tesan
0

2 illrar

1 häst