Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 807 ggr
Sophey
1

Världens bästa hus!

Jag och pojkvannen gick forbi sondagsmarknaden i staden och hittade varldens gulligaste lilla hus for endast 2,5 euro!

Huset ar i plysch och samtliga delar kan tvattas i maskin och det basta ar att taket osv halls ihop med dragkedjor sa man kan ta isar hela huset och tvatta det vid behov!

Lank till hur huset ser ut!

Tror ni att min skrutt kommer tycka om det? Han borjar ju bli lite bortskamd Oskyldig

Medarbetare på matlust

Sophey
0

Fast i verkligheten ar det mer som ett puffigt kryp in som en hala liksom. Skrattande

Medarbetare på matlust

Sophey
2

Nu har det legat en liten rulltarta i lilla huset och snarkat i snart en timma. Jag antar att jag var duktig idag Oskyldig

Medarbetare på matlust

Hayley
0

jag har haft en liknande till mina pälsar, dom älskade den! =) det bästa med den jag hade var att den var inte stabil alls för att kunna andvändas som en stege så det var helt OK att ha den vid typ köksbordet osv =)

UlrikaD
0

Men ett sånt skulle jag vilja ha, jättefint:)

Sophey
0

Den ar ju helt i plysch sa de kan ju inte sta pa den och min grabb som ligger pa nastan 3 kg under vintern kan inte ens fundera pa att anvanda den som stege och sen kan man ju pressa in den i/under saker!

Jag ska forsoka att hitta en i rosa och vitt men de ar ganska dyra annars kostar dom lite over 200 kronor jamfort med de knappt 30 kronor som jag fick min for Skrattande

Ulrika du far leta lite pa internett eller smora lite hos mig och forhoppningvist har de lika dana till lika billigt pris nasta lordag Flört

Medarbetare på matlust

UlrikaD
0

#5 Jag smörar vilt!!!!Skrattande

Tror dock att kattungarna skulle stjäla den från illrarna. Men de delar ju allt annat här hemma:)

Sophey
0

6. Det behovs med smor och mindre margarin! Du kan ju alltid ta hjalp av nya importen och Gwen och eventuellt nagra framtida Gwtengo bebbar Oskyldig

Nej men jag ska kolla nasta lordag om de fortfarande har dom till salu Flört

Medarbetare på matlust

UlrikaD
0

#7 Gwen ligger på rygg i soffan och säger att hon och hennes eventuella blivande bebisar behöver helt klart en sån.Skrattande

Sara
0

Jag tror det är för litet för dig Ulrika. ;)

Sara

UlrikaD
0

#9 Får väl ligga utanför och kika in.Flört

Sophey
0

Den finns i tre olika storlekar och den storsta kanner sig nog aven schafern sig liten i och den minsta som jag har far det nog plats tre katter i och en illerFlört

Du kan nog pressa dig in i den storsta!!

Medarbetare på matlust

UlrikaD
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Låter perfekt!

Hur många hus kan jag få om jag byter mot en Gwen-valp tro?Flört

Fast denna lilla jour-kissen vill ha ett hus mjauar hon.

Sophey
0

Ja du… ett par stycken kanske? Skrattande

Du vet val hur svag jag ar nar det kommer till paddor…? Jag ska inte ha fler katter… pa ett tag i alla fall Oskyldig och snart kommer jag fa lov att eventuellt ta hit tre hundar och pojkvannen pratar om en hundvalp och illervalp och kattungar och jag vet inte vad och sen kommer vi kanske adoptera en liten grabb som ar i behov av ett battre hem… Jisses vad satter jag mig i for nagot igentligen Skäms

Medarbetare på matlust

UlrikaD
0

#13 Tycker det låter precis som hemma:)

FerretCrow
0

#12 JAG ser då inte denna där söta saken!!!!!

UlrikaD
1

#15 Hon och hennes syskon är ljuvliga.

Jobbigaste med att vara jourhem, säga hejdå sen.

FerretCrow
0

#16 jo jag kan tänka mig det. vet hur jobbit det var då våra bebisar flyttade hemifrån och då flyttade dom iaf till nära vänner =(

Ceciliaolucifer
0

Åh nej.. Sambon säger att BabyFerret vill ha en BabyKitten Tyst

UlrikaD
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#18 Bäst att illrarna får ett husdjur var så ingen blir avundsjuk:)

Ceciliaolucifer
0

#19 Åh, så enormt söta!

UlrikaD
1

#20 Finns väl inga djurbebisar som inte är söta.Skrattande

Sen blir de odrägliga tonåringar allihopa.Tungan ute

JossanH
0

#19 Men lilla skrynkelörat då :P

Sajtvärd på Iller.ifokus