Pojkvanner...
Jag ber honom att kopa lite torrfoder till illern och han kommer hem med ett koppel, en puff och en ny vattenskal for de var sa fina.
Skickar ivag honom igen och han kommer hem med fel foder.
Vad gor jag nu? Dexter ar inte intresserad av fodret och han ar nastan helt utan foder och pasen ar oppnad eftersom pojkvannen halde upp en skal med torrfoder till honom.
Medarbetare på matlust
Oj jag skulle aldrig skicka min sambo att köpa fodret, han skulle med garanti komma hem med fel foder :P
Haha! Han gjorde det nog inte med flit. Skålen och puffen var väl rart :) Skänk maten till ett kattstall eller strö ut det till fåglarna. Vattenskålen kan du ju ha som reserv eller som typ medicinskål eller godisskål? 
Jag kommer att testa om han kanske kanner for att ata maten senare annars far pojkvannen ga tillbaka imorgon och se om han kan fa pengarna tillbaka eftersom det star pa baksidan att om katten inte ater maten ar det pengarna tillbaka som galler och katthemmet som finns har forsoker vi att inte stodja da de ar hemskt oseriosa.
Kanske lagger jag ut det till grannens katter som inte far mat hemma utan de ater av vara sopor for att overleva. Jag ar ganska imponerad over att skalen pojkvannen kopte ar en perfekt illerskal da han inte kan valta omkull den och den ar formad pa ett vis att han inte kan kraffsa ur vattnet eller bada i den. Jag kommer nog att ha den som reserv i fall vattenautomaten gar sonder… den borjar bli lite skruttig
Medarbetare på matlust

Söt kille du har som tänker på pälsklingen/arna
Hoppas bara han kom hem med ett bra foder och inte något som illrarna inte ens bör att försöka äta.
Det är annars oftast retur rätt på katt/hund foder om djuret inte tycker om det :)
Han kom hem med Hill's Nature's Best kitten sa det ar ju inte det varsta av det varsta men det ar ju inte heller ett speciellt bra foder… Svarforaldrarnas katter tycker inte heller om det sa vi gar forbi och kollar om vi kan lamna tillbaka fodret imorgon.
Det star ju pa baksidan om deras smakgaranti.
Medarbetare på matlust
Fast jag klarar inte av att ga till djurbutikerna… De proppar liksom in 20 undulater i en liten hamsterbur med en pinne i mitten och andra konstigheter vilket jag helt enkelt inte klarar av att se och en del faglar kan knappt stracka ut vingarna ordentligt i sina burar och de later och skriker och slass nej fy jag klarar inte av det.
Jag maste fa bukt pa handlandet och borja handla online istallet.
Medarbetare på matlust
Jag blir bara forbannad pa mig sjalv!
Jag bad honom att kopa en liten pase med torrfoder sa kan vi ga forbi just den affaren som vi kopte denna pase av och fa tillbaka pengarna av smakgarantin.
Han kommer hem med…
- 4 forpackningar med marzipanfrukter
- 1 choklad bokstav
- 1 kaka som paminner om mjukpepparkaka fast med mandelmassa i mitten och notter pa utsidan
- 1 paket med "gor egna godishalsband"
- 50 pack av cocktailparaplyn
- en parfym som sag fin ut
- 5 paket med 2 pack strumpor
- 1 lurvig kudde
- 1 fleece filt
- ett par riktigt snygga handskar
- ingen djurmat
Jag ar glad att jag blir bortskamd men arg over att jag ar dum nog att skicka ivag pojkvannen EN GANG TILL och inte ens fa tillbaka nagonting illerrelaterat. Jo fleecefilten var for illern men jag bad om torrfoder!!! Fan nu ska jag snaska i mig allt godis och ta nya tag imorgon 
Medarbetare på matlust
#9 Haha, det är ju lite underhållande för en annan ;) Men är ofta så när jag ber sambon gå och köpa något i mataffären - om det är för mycket på listan så glömmer han förstås det viktigaste ;) Så om det är mer än tre varor som måste inhandlas, då skriver jag upp det på en lista!
*asg* Vilken rolig pojkvän du har!! Själv beställer jag illermat på nätet… Min sambo kan inte ens handla om jag skriver en lista för den glömmer han hemma!! Kanske är en killgrej…?
Nilam… Jag skrev upp det pa en lista…
Jessica, jag ska borja bestalla via internett men eftersom jag bor hos svarforaldrarna vill vi inte bestalla hit massa paket da de knackar pa dorren och lamnar paketet och det bor en liten djavulsk lillasyster som garna sager att vi inte har bestallt nagonting har och da blir det komplikationer.
Sen kan jag val skylla pa min egen lathet att jag inte har tagit itu med att aktivera mitt kort sa att jag kan bestalla via internett och pojkvannen har bara cash… 
Medarbetare på matlust
Jag beställer så att de fraktar via posten, då kan man hämta ut det på närmaste postenutlämning, vilket vi har i affären. Tar det samtidigt som jag handlar. :)
Aha, då förstår jag.. Jobbigt!!!
Inser att jag har väldigt lyxigt med andra ord..