min konstiga katt!
haha mi´n katt går till bobbys matskål och äter upp illermaten!? fast att busen (katten) har både skinka, kattmat, kött oc massa gott!? skum katt. tror han vill leka iller ja!

Hur ska katten veta skillnaden på vad som är kattmat/illermat? Den är väl god helt enkelt… och antagligen med bättre näringsämnen än vanliga kattmaten… :)
hehe hans mat står i köket bobby har sin i sitt rum…. men nu dricker han vatten för jag tog upp maten, den e så dyr så han får äta sin egen mat!
Om illermaten e dyr.. Vågar man fråga vad du ger din katt för mat då?.. Bara en fråga ,blev nyfiken.

Så gör mina katter åxå haha. in i buren å äter där hehe.
katten jag hade förut åt alltid av dexters mat och dexter utav hans när han kom åt.. det gjorde inte så mycket för det var ju iaf vissa foder av samma märke! Konstigt nog blev inte katten dålig trots att han spydde väldigt lätt av vissa foder.. tex iams..
Sajtvärd på Iller.ifokus

#5> Varför tror du katten skulle bli dålig av illerfoder? Illerfoder och kattfoder är ju egentlgien samma sak, bara det att illerfoder är nyttigare i de flesta fall precis som de dyrare kattfodren, dvs högre protein och fetthalt… En katt lär väl knappast må dåligt av det… tvärtom mår ju katter dåligt av för dåliga foder, precis som en iller. Men katten kanske inte är riktigt lika känslig som illern för dåliga foder… :)

Om jag vore kattägare skulle jag vara precis lika nogrann med mitt val av fodret som jag är med illrarnas foder, bara det bästa är gott nog!
Hur är det med er kattägare, hur resnonerar ni? lite intresserad.
#3 han får det han vill… äter typ inte, men köttfärs skinka och så…

Mina katter är också ofta i illerskålen och käkar Vitalin. Och de får Royal Canin. Så det smakar tydligen gott helt enkelt.