Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 604 ggr
[amper]
0

Lillkillarna behöver nytt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa.

Jag har försökt nu i någon vecka eller så att hitta ett nytt hem till mina älsklingar. De är två brödrar, halvår gamla och väldigt söta!
Eli är en vilfärgad grabb, älskar att sova i sängen och älskar gurka.
Koddy är en albinohane som är väldigt social, älskar att mysa och att bli kliad på magen.

På grund av min allergi, som dag för dag förvärras så tog jag tillslut det stora beslutet att hitta ett nytt hem åt mina älsklingar.
Med tanke på att jag har skola att ta tag i och kommer att vara hemifrån ganska mycket så är detta bästa möjliga beslut för dem.

Jag är inte intresserad av pengar, jag vill bara att mina småkillar ska få så bra hem som möjligt för dem.

[amper]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lille Eli.

Hayley
0

kan vara bra att veta vart du bor och vart illrarna kommer ifrån (uppfödare) =)

[amper]
0

Jag befinner mig i Skåne och illrarna kommer också härifrån. :)

FerretCrow
0

Finns ju inte bara en uppfödare i skåne. Får jag fråga varför du startar en ny annons varje dag nästan på dom?

[amper]
0

Först gjorde jag ett inlägg för ena illern då en köpare var 100% att hon skulle ha den ena men sen gick det inte. Startade ett nytt inlägg om båda och kändes som om inlägget stod still, tänkte att om jag startade ännu ett inlägg kanske det var fler som såg det.

FerretCrow
0

då kan du bara skriva putt i trådarna så kommer dom överst igen. Är ju jobbigt för folk att fråga samma saker som du kanske redan svarat på i andra trådar ;) Underlättar om all info om dom finns på samma ställe ;)

[amper]
0

#6 Sorry, visste inte att man kunde göra så, jag är ganska ny här. :p

FerretCrow
0

#7 ingen fara. nu vet du om det tills nästa gång ;) Lycka till att finna ett bra hem.

[amper]
0

Tackar :)

FerretCrow
0

Kan tipsa om allergi tabletterna Loretadin på apoteket ;)

[amper]
0

Jag har redan tagit allergitabletter men det tycks inte gå bort. Provade i några dagar att låta min granne ha dem för att se hur det blev och allergin gick bort nästan helt, jag känner att jag hade behövt mer tid ändå.

[sossomatic]
0

Har skickat ett pm!

JossanH
0

Vilka fina killar. Lite sugen blir man, men jag har nog som det är nu ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus