Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1369 ggr
sofie
0

Lilla Tara

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För en vecka sen fick min lilla Tara somna in. Hon hade gått på antibiotika ett tag och vi tog massa tester och röntgade henne för att se vad som va fel. Hon va pigg under antibiotikan och åt upp sig och va som vanligt. Men efter avslutad behandling vart hon sämre igen, åt inte så mycke och va pigg kortare stunder. Vi vet fortfarande inte vad som va fel, men Marianne tror på lymfom eftersom det kan sitta så det inte går att hitta och det kommer inte alltid fram på proverna.

Hon vart 6 år och 7 månader. Kortet togs en vecka innan hon vart mycke sämre.

Hon gav mig många underbara år, hon va en liten terrorist som liten och vart en sån underbar tös. Så fluffig och fin, lilla isprinsessan. Sista halvåret åt hon bara grillade kycklingfileer så hon fick smeknamnet kycklomanen. Hon stod och kraffsa på dörren mitt i natten när hon ville ha mer kyckling. Hon va alltid nyfiken och hon hade kvar sin personlighet när hon somna in. I bilen va hon med och ville kolla ut och undersöka saker. Kommer aldrig glömma hennes nyfikna blick.

Hon är saknad här hemma av alla, Bianca och Betty har sovit i hennes puff och kollar efter henne.

Nu är du med Göris, Örjan och Kola och du mår bra igen. Du finns i våra tankar!

[Mikkiz]
0

Sov gott Tara och beklagar sorgen Sofie.

[Nathalie62]
0

Vila i frid,
Beklagar sorgen.

Ceciliaolucifer
0

Beklagar sorgen.

Sov gott finaste Tara..

Hayley
0

"min" lilla isprinsessa <3 massor kramar till dig Sofie! önskar "lillmormor" och "stormormor"

Jessica Holländare
0

Vad sorgligt. Hoppas hon har det bra nu. Beklagar sorgen.

Lillfemman
0

Åh :( Vila i frid lille Tara! Beklagar

JossanH
0

Sov gott söta Tara… :(

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

Beklagar sorgen. =`(

Sara

HannahRönn
0

Beklagar sorgen, sov så gott fina fina Tara :(

Madde
0

Sov gott lilla tara. Såg verkligen hur sjuk hon var när jag hälsade på. =( Tyvärr har ju alla mina illrar gått samma väg till mötes som syster nu har gjort. Beklagar sorgen än en gång.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

emoflickan
0

Sov gott lilla Tara, kramar.

UlrikaD
0

Beklagar verkligen. Vackra, fina Tara.

klarsferrets
0

sov gott lilla isprinsessan

Gottfridsson
0

Lilla Tara :-(

Zerena
0

Beklagar, men nu är hon inte sjuk längre, och är säker på att hon kollar ner på er då och då o ser till att ni har det bra <3

[four_ferrets]
0

Beklagar verkligen sorgen!