Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 327 ggr
[QueenTizzan]
0

Mina valpar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

eller lunas rättare sagt. :P

En är dock hälften så liten som alla andra.
Men käkar bra och växer i sin egen takt så de ska nog bli bra :)

[QueenTizzan]
0

[QueenTizzan]
0

5 killar

AlbaStiffler
0

Oj vad liten den lilla var… hoppas den klarar sig! :-)

[QueenTizzan]
0

2 tjejer

Stj3rnfallet
0

Åååh, vilka sötnosar!!!:D *Vill ha* Grattis till valparna!=) De är jättefina och hur pluttiga som helst! Hoppas att allt går bra för den lille =) Nä, jag tror att jag kommer och snattar allihop snart!:P

Norrskenets
0

Vilka söta små charmtroll=) vad blir dom för färg?=) lycka till med valparna!Glad

Faxlin
0

Den lille killen såg otroligt liten ut. Men så länge den går upp i vikt och man ser att den är pigg är det ingen fara. :-)
Men vad jag tyckte det var sött med kortet med grabbarna där den ena håller om lillebror ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Det fenomenet med en liten valp hade jag för 2 år sedan. Det var i Tiffanies kull som det föddes 7 valpar, alla var normalstora utom en liten rackare som fick namnet Stewart Little Jr efter sin pappa. När JR föddes var han helt naken, han hade inte dom fjunen som dom andra valparna hade. Och han kändes konstig att ta i på nått vis, jag ringde en kompis som sa att jag skulle ringa en annan illervetare, och det gjorde jag. Hon sa att det kunde bero på en av två saker, antingen så var han för tidigt född eller så skulle han bli en långhårs iller. Glad blev jag av dom beskeden, ja det ena iallafall, det att han kanske skulle bli en långhårig iller (som jag så gärna vill ha en). Men när jag tog ner honom och hans familj till veterinären, blev mina förhoppningar grusade, det visade sig att han var för tidigt född. Det som troligen hade hänt var att när jag parade Tiffanie under 4 dagar, så hade dom flesta valparna (6 av dom) avlats på en parning, medan då lille JR hade kommit till vid en senare parning. Detta var skillnaden i storlek mellan dom, men redan vid 6-7 veckors ålder, så hade han vuxit både i fatt och om vissa av sina syskon. Synd att jag inte har några foto på dom, har bara en VHS-film. Men jag har inte den utrustningen som jag behöver för att få över detta på datorn, inte än iallafall.