nicko

får man fråga varför du/ni omplacerade honom från första början ??
men jag förstår att ni saknar honom skulle jag oxo göra :)
ja, men nu får han ju ett bra hem där han förhoppningsvis får stanna hela livet ut! :D
Sajtvärd på Iller.ifokus

synd det där…ibland går det inte hur mycket man än vill.
Vilken kunde ta hand om nico då?
jag vi gör allt just nu för att kunna ta Nicko vi ska fixa fram pengarna dom vill ha för honom och vi försöker fixa en bil så vi kan hämta honom.
jag och pinscher2 disskuterar detta nu men inget är annu fasst slaget så att folk vet det. men vi vill verkligen ha honom och mina två flickor skulle vilja ha en man i huset vi ska flytta till i höst (som det ser ut nu iaf) =)
ja det verkar inte som nicko kommer till mig när jag frågade när det gick bra för dom att jag hämtade honom fick jag till svar att hon blåser av för hon tycker det verkar mysko men fick inte veta vad som hon tyckte va fel. ledsen nu ju

#6: Vad tråkigt för dig. Förstår om du är ledsen. Men det kommer alltid fler omplaceringar. Även om det inte är det samma.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja men felet jag tycker är att jag inte får veta vad som är fel senast igår skulle jag få köpa han och allt vad så bra hade fixat bil till resan och allt.

#8: Pma henne och fråga. Kanske är lättare att få svaret privat än så här ute i forumet.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja men jag får inge svar av henne
hin har tydligen avslutat sitt medlemskap här. går inte att följa profilen.
jo jag kan se hennes profil utan problem
#12 tror ni tänker på två olika personer. Trådskaparen och Nickos ägare.
ja det tror jag oxå för pinscher2 har iaf sin sida kvar