Iller iFokus

Iller

Etiketterfärgpälsteckning
Läst 2286 ggr
emelieaxelsson
2011-11-02 19:23
0

Vinterpäls??

När är det dags för vinterpälsen och det fina vita ansiktet!? Fick för mig att det skulle vara dags nu, men min tös är fortfarande mörk och smal… Så när brukar dom buffra upp sig egentligen? :)
Iofs är det ju inte jättekallt ute än..

Hanneliina
2011-11-02 19:57
0

Min har redan börjat bli fluffig, kan vara för att jag är ute och går med henne varje dag, alltid mysigt med en fluffig korv på en promenad xD

becka89
2011-11-02 20:38
0

Min lilla tös har bytit päls till vinterpälsen nu hon blir inte så mycket fluffigare utan den blir tjockare, hon har byt den även fast hon knappt är ute, Våran hane har också byt till vinterpäls och dne är riktigt fluffig=) det gjorde han frö någon vecka sedan då jag tog med honom ut när han var rastlös med massa energi=)

Jessica Holländare
2011-11-02 20:46
0

Mina har med vinterpäls. Den ena är ett riktigt fluff och den andra ser ut som vanligt fast tjockare och mörkare päls..

Primarosen
2011-11-02 21:23
0

Mollie har tappat all vår pälsen och fått sin fluff päls nu =) Hon är så fluffig och mjuk. Men hon har inte tappat masken än :S det gjorde hon förra vintern..

JossanH
2011-11-02 22:21
0

Har en som helt bytt päls och en som är på gång, sen har jag ju en som äter prednisolon så han kommer inte byta päls i år.
Det kan variera mycket mellan individer. Ibland är dom snabba och ibland tar det tills årsskiftet innan de byter.

Sajtvärd på Iller.ifokus