Höstbilder
ååh härliga bilder!!.. måste få med min ganne ut och hjälpa mig fota. min kamera är så kass.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Så fina 
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Jättemysigt!!
Dom är så fina hela gänget :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Härliga bilder! Håller på och laddar batterierna så jag kan ta med kameran på nästa promenad med Lyssa. Jobbigt att man måste åka metro ca 30 min för att nå något som ens kan kallas natur :/
#12 Snart har du natur när du kommer till Sverige! :)
Så fina bilder du tagit Sofie! Ser väldigt höstigt och mysigt ut med de små
Tack alla :)
Så himla skönt att ta ut dom när solen lyser och alla färger blir så fina.
Haha Frasse, my man 
Riktigt fina bilder på den lille herrn. Tjejerna var också fina men det var nått med Frasse som fångade mig.

Åh, tanter och en liten farbror. Äldre illrar är något alldeles speciellt.
Wow Sofie!!
Frasse har exakt samma uppsyn som Bernard! Helt otroligt lika!
Dom var enormt lika som små bebisar också.
Super fina bilder!
#16 Haha, ja den lille herrn har en charm som är svår att motstå. Även fast systrarna håller fast vid att dom är precis lika charmiga och goa som han om inte lite mer ;)
#17 Ja små gamlingar, även fast man har svårt att tro det när man ser hur dom håller igång. Tiden går så himla fort.
#18 Ja dom är riktigt lika, han kan se ut som Betty i vissa vinklar och lite Bianca i andra. Och likheter med Bernad ser man också. Kommer brorsan med ner till skara så vi får träffa han?
#19 Klart Bernard följer med! Frisk som en nötkärna! :)
Ska bli superkul att träffa dig och dina små igen. Det är ju något speciellt med ixidillrarna!
Ja visst är det, båda kullarna har nått speciellt 
#21 och inte alltid på ett bra sätt ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#22 Hahaha ne :) Kommer bror med till uställningen så man får träffa han nästa helg?
Nej tyvärr inte. Dels för att han inte skulle ställas, han är sjuk i insulinom, inte funkar att ha i samma hage som willa som ska bo med mina och framförallt för att han inte gillar att åka bil. Så för Skits skull får han stanna hemma. Trodde ju jag skulle få ta bort honom i början av september men han har blivit väldigt pigg trots att han förlorat mycket i vikt, och senast idag var vi ute på promenad på hans begäran :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
så fina och sööta :D
#24 Åhh okej, lilla skruttgubben :( Men skönt att han blivit piggare :) systrarna och brorsan skickar kramar till han
#25 Tack så mycke :)
#26 :D
Man får vara glad för det lilla såhär i slutet. Tror Skit kommer vara ganska nöjd med att vara hemma själv lite plus att han räknas in i skogspromenaden som ska äga rum dagen innan… Och jag kan säga att han är även så pass pigg att han utan problem spöar Vicente om han kommer åt.. Skit på sina 800g och Vicente på sina 2 kg ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus