Bilder på Hyss sökes!
Jag söker bilder till en ny artikel där enda kravet är att bilden ska visa ett smärre kaos på vad just din lilla vän har hittat på.
Bilderna bör vara av god kvalite. Postar du i den här tråden så godkänner du automatiskt att det är okej att publicera bilden i en artikel.
Det är alltid kul att veta vad illern heter som har ställt till med buset!

Äntligen!
Här kommer två bilder på Cerezas bus, ett tag efter att jag fått hem henne 2008

#3 men alltså han skulle ju bara hjälpa dig att komma igång med att plantera om dina orkideer ;)
Puttar!
Vi behöver fler bilder!
Putt!
Filmer också?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om jag lyckas fånga något så sätter jag in.. :)

Min illrar är ju sååå snälla så här har de faktiskt aldrig blivit något kaos, eller så är det för att jag har plastorkideer överallt:P
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Hehe! Här har vi galna illrar men vi har tydligen varit duktiga på att säkra för nåt kaos har dom inte lyckats skapa :)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Tja.. jag har ju aldrig haft några gröna fingrar så dom blommor jag haft har jag haft ihjäl innan illrarna….
Synd att gamla hårddisken gav vika. Se om jag har bilderna sparat på cd. Har massa busbilder. En av de bästa är när Casper slet sönder dunkudden.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#11 sliten dunkudde låter som mycket städning och en väldigt glad iller :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
#14 Vilken underbar bild!!! Man kan ju inte bli arg på en sån sötnos.. :)
#16 ne man kunde aldrig bli arg på Milly. Hon var alltid sådär helskön, lugnt.
Hör kanske inte till i tråden. Men andra gången gillt har jag fått kämpat med att städa upp dun. Denna gång två hundar som brottslingar. Men så här såg det ut när illrarna hade haft kul också, fast då var det min säng som mest var täckt.
#17 Jösses!! Trevligt att komma hem och behöva städa upp allt det.. Vad lyckliga illrarna och hundarna måste haft.. :)
#18 måste ha varit roligt. För nu är det verkligen tyst och lugnt. Alla sover.
#21 hahahah hon vet vad hon gör lilla fröken ;) akta bara så att hon inte handlar grejer från typ kina för 100000 kr ;)
Välkommen till ferretplanet.se :)