Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 357 ggr
AlbaStiffler
0

golfaren

Stiffler har blivit golfare i helgen. En ny passion för denne rätt olekfulla iller som inte gillar att leka vidare mycket. Vi städade massa i vårt nya hus och råkade hitta en påse med golfbollar. Jag rullade ut några på golvet och Stiffler fattade genast poängen och började peta på bollarna med nosen samtidigt som han springer efter dem och föser bollarna framåt i världens fart. Så nu blir vi väckta mitt i natten av att bollarna rullar fram och tillbaka, från ena sidan av huset till den andra, med en iller efter i full galopp. Rätt underhållande på dagen, men mindre kul på natten då det väsnas en del. Men man kan inte annat än att skratta… hehehehe. såååå sött!

AlbaStiffler
0

Kan förresten lägga till att stifflers öga ser bra ut nu och att han inte har några problem med det längre. Skööööönt!

TottsiGirl
0

Å va skönt att ögat e bra igen :)
Hehe jasså han har upptäkt golf :D Vad gör han med bollarna då han bara vallar runt dom i huset eller försöker han gömma undan dom? Hmm får tänka som så, står ni ut med lite oväsen nu finns det ju stora pengar att tjäna i golfvärlden Räcka ut tungan

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

AlbaStiffler
0

#2> haha, nä han bara puttar dem fram och tillbaka över golvet. Gömmer dem inte. Lustigt nog har inga av mina illrar haft gömmarfasoner för sig, på sin höjd gömmer de mat de kommit över, men inget annat… Däremot försöker han ibland lyfta golfbollen genom att ta världens gap över dem, men hans gap är inte tillräckligt stort så han lyckas aldrig…

Gilla
0

Undrar vad han har i handikapp? Flört

AlbaStiffler
0

När han började golfa i helgen var han ju handikappad, han var halvblind på ena ögat och blundade med det… Rena rama gröna kortet. :-D Nu har han spelat ner sig några hcp så nu ser han med båda ögonen. Mer eller mindre nere på hcp 0.

Gilla
0

haha

TottsiGirl
0

Europa touren nästa då :) och sedan USA.. Tiger wood se upp :P

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."