Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 289 ggr
Smeagol
0

Katt Toalett!!??

OMG säger ja bara!! Kanske vore nått att lära illrarna så man slapp torka bajs varje dag!!?? Eller INTE:..

Länk> http://www.blocket.se/vi/11527839.htm?ca=6_s

Sara
0

*fniss* Har sett sånna, låter ursmarta till katter.

Sara

AlbaStiffler
0

Smart pryl. Svårt att få illern upp dit bara… då måste man ha en stege upp… + att det är lite farligt om man glömmer att själv ta bort den där grejen… *flabb*

Jag ahde en kompis vars katt alltid gick på toan själv, alltså satte sig och hängde över kanten. Den hade lärt sig själv. Tyvärr kunde den inte spola… *lol*

Sara
0

I teorin borde det vara lättare att få illern att bajs i lådan än i toastolen men i praktiken.. Flört

Sara

Sara
0

Så måste jag få fråga vad OMG betyder. Generad Har sett det lite varstans men inte riktigt listat ut vad det står för.

Sara

KerstinL
0

Oh my god.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Sara
0

Tack Kerran! *fniss* Ibland är jag så efter..

Sara

Tesan
0

Vilken lyx det hade varit om illrana hade gått direkt till toan så, men med tankte på att många redan med låder på golvet har svårt att "träffa rätt" så nja…

Men skit vad gott att slippa låder o sand på golvet…

Ja,ja drömma kan man ju hi,hi.

TanjaS
0

Nej men usch då :0( Vet illrar som ramlat ner i toan och nån råkat spola men de var längesen (10 år sen eller mer)  och på den tiden kring jul fick man en gul affish mer illertidningen från STIF att sätta ovanför toastolen… "SNÄLLA GLÖM INTE STÄNG TOA-LOCKET!" och bilden visar en iller på väg ner i toaletten… Ha den kvar ovanför toan…

Faxlin
0

Det hemskaste med den berättelsen Tanja är hur i hela friden kan man råka spola ner sin iller. Ärligt, sååå små är de inte.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TanjaS
0

#9 De kanske var en liten valp vet ej… bara så hemskt. Min första tid i denna lägenhet innan jag illersäkrade hade jag illrarna på toa. Jag hade en bokkartong på toan för var livrädd att de skulle få upp locket … Snacka om man var oroad de nätterna man jobbade.,..

AlbaStiffler
0

Varför inte skaffa ett sånt där tungt toalock i trä eller tjockt plast? Skulle bli förvånad om de lyckades få upp det…

Har själv ALDRIG vart orolig för att illrarna skulle få för sig eller verkligen hoppa i toan. De har aldrig ens visat intresset för det… Skulle dessutom inte nå upp. Mina bor alltid inne på toan och har så gjort i 7 år, de trivs bäst där eftersom de får vara ifred. Dörren och dock alltid öppen, så de kommer och går som de vill (förutom när någon använder toan, hehe, då står illrarna och kraffsar på toadörren). :-)

Marina
0

Vet man säkert att illern blev nerspolad då? Det kanske var att det inte var bra att den fick massa vatten över sig i spolningen eller att den drunknade?

Men visst, illerhonor är ju mindre så det kanske inte är omöjligt.