Bajsa på dig i sömnen?
Som rubriken lyder brukar illrar bajsa på sig i sömnen? min är 21 veckor gammal och bajsade på sig när han låg och sov på mig.. ovanligt eller inte?

Det måste väl klassas som ganska ovanligt. Har aldrig hänt någon av mina. Var han dålig i magen? För då kanske de inte kan hålla sig.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det måste vara ovanligt. Vi har aldrig varit med om det med vårt gäng förutom Snöa när hon var jättesjuk. Verkar han pigg för övrigt, och som Ulrika undrar, var han dålig i magen? Vi har haft en iller som hade problem med sin mage, men även han brukade alltid hinna bort från knäet även om han ofta inte hann fram till lådan. Fast han kom till oss som vuxen och jag kan tänka mig att en ung iller som har jobbigt med magen kanske inte skulle hinna bort från knäet. Vaknade han när/innan han bajsade eller sov han igenom hela händelsen?
Jag vet om en iller som bajsade i tid och otid. Han kände helt enkelt inte när han var bajsnödig eller om det vara så att han helt enkelt inte kunde hålla sig.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Bajset verkar bra lite löst då och då, men nyss så tömde han analsäckarna i soffan när han krafsade på en kudde. Ska jag kontakta vetrenären? Han måste känna när han är nödig för han brukar gå på låda men dem senaste dagarna bajsar han alltid i ett hörn ett och samma han vägra lådan. Trotsar han eller vad kan det bero på? Men att han röner analsäckarna mitt framför ögonen tycker jag var konstigt, sen så kanske det var bara en liten olycka att han gjorde ner dig i sömnen..