Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 666 ggr
Emelie,
0

Iller sökes!

Hejsan!

Jag heter Emelie och letar allt vad jag kan efter en illerhona att få med mig hem!

Jag har tidigare haft två stycken illerhonor och en hel del illervana, då min förra tjej nyligen gått bort så söker jag efter en tös som kan fylla tomrummet efter henne. Helst mellan 0-1,5- år!

Jag letar främst efter en som är i behov av ett nytt hem, men vi kan jättegärna höra av er om allt ni vet.

Jag skulle fått med mig en som låg uppe på blocket, men han slutade höra av sig och skrev nyss att de gavbort henne tillhans flickväns kompis istället.

Gärna om någon vet någon i närheten av Stockholm/uppsala då jag ej har körkort!

Tack på förhand, Emelie.

Ni kan nå mig här eller på; onefivesix@live.se

VeronicaKahlbäck
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad hände med Silas?:s

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Emelie,
0

Envis som hon var så lyckades hon få upp fönsterhaspen när jag låg och sov och hoppade ut genom mitt fönster. Och hon brukade ALDRIG gå iväg, men just den natten, tre dagar innan vi skulle flytta till större så sprang hon iväg själv.

Och jag hittade henne bortsparkad från vägen en bit ifrån mitt hus på morgonen..

Jessica Holländare
0

#2 Vilken mardröm!! Beklagar sorgen. Fy så hemskt..

VeronicaKahlbäck
0

Ne men usch, beklagar sorgen.

Emelie,
0

varken vetat in eller ut, satt bara och grät konstant.

Känns som att jag borde förstått att hon kunde göra så, men jag har aldrig tidigare sett henne försöka med det.

Känns ännu sämre då jag och min sambo letat efter en större lägenhet just för henne och det hon behövde! :(

Diamantens
0

Vi har två valpar kvar om intresse finns.. Vi finns i Tyresö Flört

Titta gärna in på vår sida http://www.diamantens.cybersite.nu

Emelie,
0

Ååh.. Skrev PM till dig!

VeronicaKahlbäck
0

#5 Vissa saker lär man sej tyvärr inte förrens det är för sent. Det mesta av mina och andras illersäkring har våra eller andras illrar lärt oss. Illersäkringen är mycket högre hos mej nu än vad den var från början.
Peppar, peppar har jag klarat mej ifrån några allvarligare olyckor men det handlar nog mycket om tur.
Vi är ju bara människor!

Emelie,
0

Nej, det är ju tyvärr så. Och hur man tänker attman hade kunnat göra något åt det så enkelt.

Antar att man får lära sig av sina misstag hur hemskt det än låter. :/

Och jag har sett att det finns hur många små tussar som helst som behöver nya hem, det som är så tråkigt att ej ha körkort och bo så långt ifrån. :/

Jessica Holländare
0

#9 Hoppas du hittar nån tuss.. Kram i massor!!

HannaM
0

#9 Fast resa och transport brukar ju gå att ordna. Dels går det tåg och buss till dom flesta ställen och dels så finns det ofta folk som kan ställa upp och hjälpa till.

Emelie,
0

Joo, men jag känner ingen som riktigt kan köra mig ner till… skåne!

Och jag håller på flytta just nu så har inte riktigt råd med en massa tågresor :/

Men jag försöker så gott jag kan att hitta en tuss och få med mig den!

LisenN
0

#12 Inget illa menat men har du då råd med veterinärvård om det skulle behövas? Sen allt runtomkring kostar ju en hel del..

LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Emelie,
0

Jo det är ju klart! Men just den här månaden har jag inte riktigt råd att slösa tusenlappar för tåg.

Planen är ju just att jag ska lägga pengar på det hon behöver?

Så då känns det inte lika värt att lägga pengarna på resor just nu!