Haha, han kör ju den klassiska sova-dubbelvikt-med-huvudet-mellan-bakbenen-stilen! :D Jättesött.
åh så söt han e ;) *dreggel*
JAG VET!!!! Oj då, jag kanske borde säga tack…
Mvh Jenny
haha man han e ju helt gudomligt söt! hög risk för kidnappning alltså…jag har en allvarlig tomte fettish!
Jag skulle så jätte gärna låta dig träffa honom i verkligheten. Du skulle älska honom! Han är så vacker och underbar! Hade inte du oxåen Ixid-päls??
Mvh Jenny

Ohh, vilken snygging.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9 ja..vill verkligen träffa honom! ni får komma till utställningen, så jag kan dreggla lite ;)
Har inge ixid pälsar..men jag e hemligt (?) kär i två små ixid töser *fniss*….kanske ska lägga athlaz till den listan oxå hihi
#0 har din iller dendär sjukdomen där man somnar helt plötsligt =p helt sjukt söt iallafall =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Jag vet att Bianca är en av dina favoriter, min med - Bortsett från Athlaz självklart =)!
Jag önskar dig all lycka med denna kille. Jag hoppas att du blir lika lycklig med denna kille som jag är med min =)
Ha det så jättebra och kram på dig önskar Athlaz och Jenny.
Sov så gott alla =)
Mvh Jenny
#14 tack så mycket ;) ja..om inte annat finns det nog fler fiskar ;) frågan e ju bara hur många som gillar illrar hehehe. Kram på er!