Ferret counter?
HAr du beställt från ferret counter?. Vad köpte du, har det gått smärtfritt att få varan?. Tog det lång tid?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ferret couture?
Mkt strul, beställt två gånger därifrån och det har faktiskt alltid varit en besvikelse.
Första gången, mailade för att dubbelkolla mått på en sele, när jag sen fick selen så hade jag fått en annan camo-sele för den jag hade beställt var slut. Den jag hade fått istället var såååå liten, mindre än det vi hade kommit överens om. Sen var selen jag köpte dyrare men fick en billigare utan kompensation.
Andra gången, så hade dom uppdaterat sidan. Jag beställde en röd polkadott bädd utan hängen, när jag fick bekräftelse mailet stod det att jag hade beställt en blå. Mailade och fick dock svar väldigt fort. Men då fanns den inte i lager så jag fick vänta ca 3 veckor på att få min order. När det väl kom så hade den spännen så man kunde hänga upp den. Men det ville jag INTE ha (spännena är bara ivägen och skulle jag klippa bort dom så skulle bädden se lustig ut). Sen blev jag besviken över strl på bädden. Det stod att den skulle passa 2-3st illrar så jag kollade inte måtten, men här får knappt en Myntis eller Timja plats i den.
Selen jag beställde samtidigt som bädden var väldigt liten trots att jag köpte den till Mynta som valpis. Men här var det jag som skulle ha kollat upp måtten.
MEN, sakerna är välgjorda och enligt mig unika. Fantastiskt gjorda :) Så kolla måtten ordentligt, och dubbelkolla ordern.
Yes :-).. Funderade på beställa en bur därifrån till råttorna.
Att det kan vara så olika jag har beställt saker därifrån minst 10 gånger och allt har gått jättebra valpselarna(minsta storleken) är perfekta till en valp på 8 veckor men den väx snart ur så bäst att beställa två 
Burar dock har jag aldrig beställt men det låter kul för råttorna att få en sån stor bur fast det borde väl bli dyrt med frakten?
Lutar på att beställa får se :-). Frakten verkade inte bli så farligt dyr. Lite budget modell på den jag vill ha. Men då kan jag köpa två likt sig istället.
Jag kunde inte hålla mig efter fler svar :-P. Vill ha ny bur så fort som möjligt. Så det blev en http://www.ferretcouture.com/shop/homes/explorer.asp sådan till råttorna. Får se hur de strular och hur bra den är. Isf blir det en till och ferret towern åker. De tuggar ju på allt de jävlarna :-P