Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1422 ggr
Johan-
0

Sorg i hjärtat - omplacering

Det är med sorg i hjärtat jag kommit fram til att mina älsklingar nog kommer få det bättre hos någon annan. Sedan det tog slut med min sambo har jag inte haft den tid att ge dem som de förtjänar, då det var hon som hade mest tid till dem. Det gäller mamma cereza född 08 och hennes dotter chamomille född 09. De är underbara och går bra med amdra illrar och katter. Ser gärna att de kommer till någon illervan som redan har någon iller. Jag bor i Lund ocgöh ser gärna att personen som tar hand om de bor relativt nära. Så jag kan hälsa på dem. Båda är kastrerade. Undrar ni något så får ni väldigt gärna ringa så jag får prata med err. Det är inte akut och jag kommer inte att lämna de till första bästa. Utan personen är väldigt viktig. Mvh Johan 0768902754

Tzatu
0

Jag har Cerezas syster Tequila (för hon är från Lillan, väl?) hos mig i Lund med. Tyvärr har jag dock inte möjlighet att ta in två illrar till nu, annars hade jag övervägt det.

Johan-
0

Ja det stämmer, väldigt synd att du inte kan det:-(

Ceciliaolucifer
0

Lycka till Johan att finna ett nytt fint hem åt flickorna.

Johan-
0

Tack så mycket

Johan-
0

Hoppas verkligen att någon känner sig manad att ta sig an två underbara damer =)

Primarosen
0

Din föra sambo kan inte  ta emot dom då?

Johan-
0

Har försökt gå den vägen men hon har tyvärr inte plats

Primarosen
0

#7 okej vad synd. Lycka till i alla fall =)

[Mändie]
0

Jag vill jätte gärna ha en till iller till min lilla tös här hemma, hon skulle verkligen uppskatta sällskap av en iller vän, men vi bor i småland så det kanske blir lite dumt? :)

Tzatu
2

Har du frågat Lillan om hon kanske vill ha dem?

FerretCrow
0

#10 tror lillan gav upp illrar efter det som hände henne =(

Johan-
0

Vad har hänt?

Aviendha
0
Johan-
0

Ingen som kan tänka sig att ta hand om en underbar mor med dotter?

FerretCrow
0

Har du fixat någon blocket annons?

Johan-
0

Nej, jag drar mig lite för att lägga ut dem det, känns som avsolut sista lösningen. Hade hoppats någon här inne hade varit intressrad

FerretCrow
0

#16 Finns otroligt mycket illerkunniga människor som inte håller till på denna sida. Lägg ut annonser på Norska sidor oxå där kan ju någon nappa.

Johan-
0

Ligger nu på blocket också