Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 965 ggr
tortoise
0

Matte eller husse sökes!

Hej! Vi är två små illertjejer på tre månader som nu söker en husse eller matte eller både och att bo hos. Våra krav är följande:

Erfarenhet och illervana (EJ nybörjarillrar)

Gärna tillgång till utebur med klätter och grävmöjligheter

Tid och engagemang då vi är mycket företagsamma och aktiva. Vi kräver mycket fysisk och psykisk stimulans.

Ekonomi att ge oss våra vaccinationer (som vi saknar) samt att senare kastrera oss då vi inte bör användas i avel.

Att vi får flytta TILLSAMMANS

Våra speciella krav:

Lea: Jag är tjejen som behöver mycket träning då det gäller kloklippning och allmän skötsel. Jag är snäll men tycker inte om att bli fasthållen. Ibland får jag panik när jag är ute men jag älskar promenader och du bör ha bra kondition då jag springer hellre än går promenad. Jag är mycket aktiv och älskar att leka men framför allt gräva, det kan jag göra i timmar.

Nora: Jag är en lugn tjej men är mycket bestämd. Jag vet var skåpet står och om du vill ha det på en annan plats så visar jag att jag inte gillar det genom att markera med mina tänder. Jag har inte bitits en enda gång i mitt jourhem, men om jag hade fått chansen så hade jag enkelt tagit över ett helt hem, därför är jag ingen nybörjariller. Jag älskar att klättra och att få vara ute på långa promenader.

Vi är vana vid andra djur.Mer information om oss kan du få via pm. Om du/ni kan ge oss ett bra hem, maila/pma vår jourmatte och berätta om dig själv och hemmet som du vill erbjuda. Stora kramar Lea och Nora.

tortoise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glad putteliputt

tortoise
0

puttis igen..Nora och Lea vill väldigt gärna få ett eget hem..

tortoise
0

putteliputtputt..=) hade gärna haft kvar tjejerna själv men har inte möjlighet till det. Två fina små tjejer som tyvärr har haft lite otur i sin start i livet..finns där någon blivande matte eller husse därute?

Wisby9211
0

Hade det bara varit en så hade jag kunnat tagit den :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

skrollan
0

Är du uppfödaren till dem eftersom dem endast är tolv veckor?

tortoise
0

#4 tyvärr omplaceras de bara tillsammans då de är trygga med varandra, men har man illervana så kommer det inte vara några problem att ta hand om de här tjejerna ;)

#5 Nej. Jag är inte deras uppfödare. Jag är jourmatte till dem. De hamnade hos mig eftersom deras första ägare inte kunde ta hand om dem. De är födda 1 maj.

De är väldigt mysiga i sitt temprament och hos rätt person kommer de bli hur fina som helst. Tyvärr kan de inte stanna här utan behöver få ett eget hem.

tortoise
0

puttis..Flört