Vår bus Roy
Jag blir alltid lika full i skratt när Roy kör igång och busar. Ser precis ut som att han skulle ha fjädring under tassarna, så mycket som han hoppar och har sig.
Suttit och fotat lite in action bilder, blev inte så många då dom flesta blev bara halva illrar på bilden:P
Han har även börjat få vuxenpälsen, så det ska bli roligt att se hur det ser ut när det vuxit klart.
Roy hoppar på Saffi när hon inte ser, tur att hon kan vara tålmodig gammal gumma också

haha #3 var askul!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad gullig han är! Allihopa är gulliga föresten..

Himla skönt att det gick så bra med sammanföringen!
Alltid lika udnerbart med "full fart" bilder :)
Hälsningar Malin

#15 Ja han är farligt charmig kan jag lova
#16 Ja det hade inte kunnat gå bättre men han hade nog fördelen med att han är fransos ;)
#17 Ja synd bara att det ska vara så svårt att få många bra bilder, blir många svansar eller tomma bilder på den här grabben :P

Vår lille grabb ökar sakta men säkert i vikt. vägde lite över 800g på norge utställningen den 3 sept. Vägde honom nyss: 1.054g
Han är alldeles galen i barf foder, allt går ner och det är snabbt. Man får även passa fingrarna ifall man tagit i köttet för då tror han att man gömmer det eller att fingrarna är mat.
Han har även kommit in i trots åldern nu, så då blev det några få rispor efter hörntänderna.
Tror jag får ta och tina ett kyckling lår nu åt det tasmanska djävulen hihi
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vilka söta illrar :)
Oj så söt!
Jag tror jag ser vad han får för slags angora päls och jag tror att han är lite av den pälstypen att den lätt kan bli lite "ulligt torr"? Stämmer det?
Druie har sån päls och laxolja har hjälpt honom enormt mkt. :)