Uppdatering läderselar

De är verkligen jättefina. Undrar ifall någon av mina skulle ha tålamod att sitta still så lång tid det tar att knäppa?
Hur är dina med det? Går ju fortare med knäppen men jag gillar läder, och speciellt det mörkgröna.

Det beror väl på hur sprättiga de är men för mig går det bra. Har jag fått på midjedelen så brukar de lägga sig ner i famnen och gäspa.
Jag brukar tycka att den tiden det tar innan att knäppa på dem selen är värd den tiden eftersom jag aldrig behövt knäppa om den när vi väl kommit ut.
Men man kanske ska undersöka knäppspänne, även om det inte är lika snyggt.
Det kan bli en del tålamodsprövande i början, men det borde man vara van vid när man har iller. ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har gjort så att jag måttat halsdelen och alltid har den knäppt. Den är bara att trä över huvudet. Sen får sambon knäppa ryggdelen när jag håller sprattlet. :) Ibland behövs extra händer..
du kan inte fixa selen i läder och med knäppen istället? om du förstår vad jag menar?
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

#4 Ja, jag hade tänkt undersöka det. :)
Det är tekniskt möjligt, men inte lika estetiskt tilltalande. Men är det något man är intresserad av kan jag nog knåpa ihop något!