Igelkott, iller eller raggsocka?
Gud vad söt hon är 

Tack! Molly är en sån otroligt speciell iller. Kan inte ens tänka på den dagen man måste gå och lägga sig utan att skaka ut henne ur örngottet först.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad fin hon är! Man vill bara burra ner sig i den goa pälsen!!
Jättefin 
Sån som man vill ha bredvid sig i sängen på nätterna !!!
Aw vad gullig mysig päls :)
Med Vänlig Hälsning
TereseStromberg
http://www.tezzstromberg.n.nu/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ohh raggsocka
vill ha sådana raggsockor, varmt och mysigt i vinter
Vackra Molly!
lyckos Freddie som har sån tur att han fått möjlighet att bo med den donnan ;) hihi..
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

#8 Tror inte Freddie uppskattar tjejerna här så mycket. Det är bara Oliver, Snuffe och Nalle som gäller för hela slanten.
Mer raggsockor till folket helt enkelt. Molly håller med när hon ligger här bredvid och kikar upp under täcket. Hon vet hur man myser den tjejen!
#9, sängmys är det bästa! har börjat ha wills i sovrummet nu, går bättre o bättre. Jag vaknar ofta av att hon står på mig o tittar på mig ;) Och somnar ofta med henne i täcket brevid, myys!

#10 Visst är det härligt.
Molly går alltid och lägger sig inuti örngottet på kvällen så man inte ska missa henne.
Jag har ju lite att välja på, så det är sällan man är utan sängkompis här hemma. Sen är ju vissa lite roligare att ha under täcket än andra, helt ärligt. Vissa tycker att deras matte alltid ska vara vaken och alert, på vilket sätt som än krävs.

#10 Visst är det härligt.
Molly går alltid och lägger sig inuti örngottet på kvällen så man inte ska missa henne.
Jag har ju lite att välja på, så det är sällan man är utan sängkompis här hemma. Sen är ju vissa lite roligare att ha under täcket än andra, helt ärligt. Vissa tycker att deras matte alltid ska vara vaken och alert, på vilket sätt som än krävs.