Hjälp mitt omplaceringshem!
Hejsan alla djurvänner där ute!
**Nu ber jag om extra mycket hjälp!! AKUT
**
Jag har fått tag på en fin 9-facksbur i bra kvalité som ägaren säljer till mig för 1000kr , redan prissänkt till halva priset om jag hämtar den inom kort.
MEN jag kan inte ta denna extra summa från min egen plånbok utan behöver hjälp.
Varför ska man hjälpa mig?
Jag vill kaninerna det bästa möjliga! Jag betalar från egen plånbok varje månad för att ge kaninerna bästa möjliga vård, jag har inte råd med extra saker varken till dem eller mig. Nu när vintern kommer har jag märkt att jag måste säga nej till många kaniner som inte kan bo utomhus då dem är vana vid att bo inne och det är försent att sätta ut dem.
Denna stora bur ska ställas i ett varmt och ljust förråd (min sambo är allergisk så jag kan inte ha dem inne i huset) för att kunna ta emot kaniner i behov av hjälp även under vintern.
Känns som om jag INTE kan tacka nej till denna möjlighet, men jag klarar helt enkelt inte det själv.
Om vi hjälps åt så krävs inte lika mycket pengar. Tänk om 20 personer skänker vars en 50-lapp. Eller om 10 personer skänker 100kr.
Det är såå lätt om man hjälps åt men väldigt svårt när man är ensam.
Håller tummarna stenhårt för att ni vill hjälpa mig och kaninerna!
Meddela mig privat för frågor, kontonummer m.m

Öh okej finns det mer info om detta Omplaceringshem du driver? Driver man något sådant så ska det ju finnas registrerat. Har du hemsida man kan kika på kanske?
Frågor tas gärna privat.

Har svårt att tro på detta tyvärr då du blev medlem för inte ens 2 timmar sedan och har skrivigt minst 37 likadana trådar där du ber om pengar men inget info om ditt såkallade omplaceringshem finns.

#2 Men du borde ju kunna länka en internet adress till din verksamhet här
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett tips till ts!
Du kan sälja en del saker som du inte behöver längre så får du ihop pengar!

#5 detta är en person som enbart försöker tjäna en extra hacka på att lura folk.
#6 Okej då tycker jag man ska anmäla detta till iFokus killarna! för jag tycker det är sjukt att lura folk på detta vis!
Varför står det inget om detta på hemsidan (eller har jag missat det?)? Hade de inte vart en bra idé att ha det på din hemsida så att dina kunder kan hjälpa till?

#8 finns ju inte ens en hemsida till denna verksamhet
#9 Då måste jag ha sett fel.. Men hittar en hemsida med samma namn som TS och som omplacerar kaniner…
Vet ej om jag får länka den hit?

#7 Detta är noterat på värdsajten redan.
#11 Vad är då denna hemsida. För jag har frågat TS flera gånger i trådar och PM men personen vägrar att ens svara på den frågan. länka får du ju göra
www.kvarteretsockerbetan.se för er nötter som tror jag lurar folk. Blir verkligen ledsen när jag läser detta.
Hoppas någon värd kan ta bort min tråd.
#12 Har PMat dig, men nu har TS själv lagt ut hemside adresen…

#13 finns ingen info om när denna verksamhet startade. och du måste ju förstå att folk blir fundersam då det skrivs så kort. du har aldrig tidigare varit medlem här och inget svar får man på frågor
#15 Du överdriver verkligen. Tagga ner.
Du har inte frågat mig FLERA ggr vad min hemsida är. Du fråga en gång och jag bad dig ta det privat, MEN du själv skickade inte något meddelande till mig förens jag hann ge svar här i denna tråd. Då ansåg jag att det var onödigt att skriva min adress två ggr när jag skrivit ut den här.
Är ni inte intresserade så är det bara att låta tråden vara.
Ja tyvärr så är det väldigt knaper info på hemsidan…
Jag skriver inget mer i denna tråd nu då jag faktiskt blivit sårad.
Nu struntar jag i era frågor, ja.
Det finns vettigare människor att vända sig till.
Tack för mig.
När en värd ser detta så får den gärna ta bort tråden.

#18 men samtidigt måste du ju förstå hur folk reagerar då dom frågar för att kanske vilja hjälpa men du ger dom inte infon.
Men TS ett tips är ju att lägga ut det på hemsidan så att dina kunder (gamla som nya) kan få en chans att hjälpa dig! Ser ju i din gästbok att det finns folk som sätter in pengar varje månad till dig, så det kan ju finnas fler som vill hjälpa. Men om de inte får någon info om detta så kan de ju omöjligt veta om hur ditt läge är…

Du kanske samtidigt får höja priset för att köpa en kanin.
Men är detta verkligen en registrerad verksamhet som du säger eller är det din fritids syssla bara?
Kan ni inte ge mig pengar också? Har en räkning på g! 
Sen vill jag ha massa burar till min framtida råttuppfödning :D

#22 självklart vad har du för banknummer. Jag har ju pengar som gräs så någon som kanske behöver till en tutt förstoring eller liknande oxå ;)
#23 Nemen vad bra! Jag har en vän som funderar starkt på det! :D

#24 jamen dåså ;) posta hennes konto här bara ;)
#25 Var är gilla knappen ;) ?
Med Vänlig Hälsning
TereseStromberg
http://www.tezzstromberg.n.nu/

#26 haha ja den där attans knappen finns aldrig då man verkligen behöver den 

#22-#27 inte snyggt…

#28 vad är inte snyggt?
#28 Jag är bara så j'vla trött på folk som tigger pengar på internet och ser det för ofta så då kan man väl få skämta lite? :P