Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 1061 ggr
Jaha-jaa
0

Hicka

Hur ofta är det att en iller får hicka!

Busan brukar få hicka ganska ofta o det går över ganska snabbt igen.

Så jag börja fundera på om de var vanligt elle rinte….

Lotta_A
0

Vet inte. Spiecher får väl hicka en gång i veckan typ. :P Eller kanske inte så ofta. Svårt att säga.

Illarar får väl hicka ungefär lika ofta som vi människor får det. Alltså lite när som helst.

sarae
0

Stitch hicka i princip varje dag, medans rickie kanske hickar högst en gång i veckan, om ens det. Buffy har jag aldrig hört hicka ;)

AlbaStiffler
0

Alba hickar kanske 1 gång i månaden medans jag aldrighört de andra hicka.

ViktorMarina
0

aiia hickar ofta, minst en gång per dag.. rapar gör hon också rätt ofta :P

Faxlin
0

Hicka kan mina göra titt som tätt också. men jag har aldrig hört dem rapa ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ViktorMarina
0

#5, haha, nej vi blev ganska paffa första gången också, inklusive aiia. Det låter lite som ett grod-kväk :P

HannaM
0

#6 sött!!.. när jag hickar låter det som jag har en groda som sitter i halsen och ropar.. "help"

ViktorMarina
0

#7, hahahaha :P

KerstinL
0

Glad Zahara släppte sig härom dan, och det smattrade i parketten.. det var första gången jag hört en illerfis.. Hehe. tydligen var det första gången för Zahara oxå, för hon blev rädd och vände sig om med en himla fart.. Generad

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

AlbaStiffler
0

*asgarvar*

Nä en illerfis utan en tillhörande illerbajs har nog inte jag heller hört. Inte en illerrap heller för den delen. Kanske har väluppfostrade djur…? *flin* Dock är husse lite väl ouppfostrad.

Lsun
0

#9 hahahahaha, ja skulle göra allt för att se den minen!! lixom "va fan:S?!?!"

Lucifer hickar också ganska ofta, dock nästan inte tillräckligt ofta för mig, då jag tycker att det inte finns något sötare än en liten Lucifer som står o hoppar okontrollerat;)!

sushi
0

Jag började dammsuga nyss (ska få finbesök av nettan idag) då sprang Wilma iväg och gömde sig. När jag stängde av så kikade hon fram, och hickade som besatt. =) Antagligen blev hon så rädd att hon började hicka.. fast brukar det inte vara tvärtom!? :P

ViktorMarina
0

#12, aiia har också börjat hicka när hon blivit tvärskrämd, lite tvärtom men tydligen funkar det så också :P

emoflickan
0

gimli hickar varje dag, ganska ofta när han äter :)