MÄNNISKAN
Får jag skriva lite om hur hemska vi människor är?
Tex det är MÄNNISKORNA som ska ha all makt det är MÄNNISKORNA som förstör naturen det är MÄNNISKORNA som tränger ute vissa djur eller har dom instängda på zoo eller tvingar djur göra saker mot deras natur. Nu ska jag inte säga att alla djur skulle trivas som vilda när dom är uppväxta med människor men tänk på att MÄNNISKORNA dödar många djur pga. att djuren är "farliga" för att dom försvarar sina ungar m.m
hur farliga är inte vi som dödar djur hela tiden för att äta och inte änns är tacksamma! man vet inte hur detta djuret har dött om man köper hundskinn (som jag inte gör) hunder kanske har blivit flås levande eller katter som har dränkst för att inte pälsen ska bli skadad och sverige har inte förbjuddit att inportera hund och katt skinn!
ush vad ledsen jag blir när jag tänker hur hemsk människan kan vara och är
Ja, det är f*rlj**lgt. Men jag äter kött, från sverige om jag köper.
Sverige/svenskar bli bättre på att sätta gränser!!

Självklart får du skriva om hur hemska människorna är. Bara vi kommer ihåg att alla människor inte är hemska. Vi är många som fatiskt är rädda om djuren både tama och i naturen.
Men vi får aldrig glömma att kämpa för dessa djurs rättigheter, de kan nämligen inte göra det själva.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nej då alla är inte hemska men stor del av oss människor är det

Usch, vilken krass inställning du har om mänskligheten *L*. Vid din ålder ska du tro gott om människor fortfarande ju.
Audiatur et altera pars
haah det kan jag inte bara om några

Hmm, hoppas jag finns med där någon stans.
Kram på dig tösen
Audiatur et altera pars
Ja du finns med :)