Skjaersildern 2011
I helgen åkte jag, min sambo Robert och min kompis Erika till Norge i Soknedal på illeruställningen Skjaersildern.
Hade riktigt roligt, träffade vänner, shoppade och dregglade lite över andras fina illrar
Tog hem lite priser också
Klass 5. Senior hanar Viltfärgat okastrerat (16st illrar)
Rasmus 2:a plats
Klass 9. Senior honor pastell Kastrerat och Okastrerat (5st illrar)
Peppar 2:a plats
Klass 13. Senior honor silver och andra färger Kasterat och Okastrerat (7st illrar)
Saffi 1:a plats i sin klass
1:a plats Bäst i andra färger
Vann dessutom BIM. (Bäst i motsatt kön)
Sedan gjorde det en rolig bedömning, längst/korstaste svans, tyngsta/lättaste hane/hona osv.
Roy vann lättaste hane. Han vägde lite över 800g men han vägde en vecka innan 600g så han ökar på riktigt bra i vikt.
I bedömnings papperen blev det dessa poäng:
Rasmus = 89p
Peppar = 91,5p
Saffi = 92p
Saga = 89,5
Roy = 89p
Tack allihop för en rolig dag och helg. Arrangörerna och alla involverade gjorde en riktigt bra jobb!
Här kommer en liten bildbombning
När vi börjat vår resa mot campingen så stannade vi för en fikastund vid en vackert litet vattenfall
Grattis till vinsterna. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Grattis till vinsterna !
Fina bilder du lycktas få, den där tunneln såg inte frestande ut att köra igenom, hoppas det gick bra :-) men det var ett mycket fint vattenfall.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis till de olika placeringarna!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Får jag kopiera dina bilder emma och visa dessa vinstbilder på min blogg?

Mycket trevlig läsning om hur er resa var och fantastiskt fina bilder, är det en speciell kamera du har använt ? Älskar det här :-D

Älskar bilden på saffi med alla hennes priser ;)

#52 Ja jag blev själv full i skratt, så klockren

#53 ja den säger verkligen typ :pilutta dig kolla vad mycket jag vann 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Helt underbara bilder!! Jättemysiga illrar. Tycker att Roy är ett riktigt charmtroll. Grattis till alla priser!!
#51:-D
Jag äger ingen kamera och har ingen koll på megapixel men ska skriva upp vad din heter så ska jag köpa den hihi.

#55 Tack och tack:) Ja dom är underbara. hehe ja han har charmat dom flesta som han träffat. Tack, roligt att vinna något men så kul hela dagen med alla människor med samma intresse och så många olika fina illrar samlad på samma plats
#56 hehe okej, var ju ett tag sedan jag köpte den här så det finns nog många lika bra kameror nu :)