Bur inredning
Hur ser era illerburar ut?
Visa gärna med en bild som tips!
Kjam
Eftersom de inte ska sitta i bur så har jag ingen, utan har hängt upp hängmattor och lagt filtar i lådor överallt här hemma istället :P massa rör å leksaker varstans
JossanH- Det var riktigt fina burar! Och självklart står ju buren alltid öppen.
Mvh Carolina

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 var har du köpt den lilla blåa buren? Håller på och leta men hittar bara med stora mellanrum!

#8 Vilken mysig bur :)

#9 Finns fler bilder på den i tråden: Utställningsburs inredningen :)

#8 Jag gillar den där! Har själv funderat på skogstema flera gånger men inte kommit på något smart och roligt att göra. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11 Vad koolt det blev!! Riktigt läckert! :)

#13 tack tack.
#8 & #11 riktigt fina burar har ni & jag gillar att se all den tid ni faktiskt lägger ner på era illrars saker 
Önskar er även lycka till i framtida utställningar och att fler gillar era burar ;)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

#15 Jag tycker det ingår lite i charmen med utställningar. man kan ju annars lätt klicka hem ett set i olika färgen från e-bay ;)
#8-11 skit snygga burar! Jag tror jag gav upp nu med att inreda mitt kommer aldrig orka eller hinna med att göra såna snygga grejor :P Får slänga i lite blandat och kanske köra med ett fint färg tema 
Min bästa idé som jag gärna delar med mig av är att göra ett "bollhav" med hemmagjorda plingbollar i fleece. Gjorde ett 20tal och hade i utställningsburen. De börjar minska ganska mycket i antal men de är fortfarande högt älskade här hemma :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ni två har verkligen snygga burar 
#18 har du foto ? 

Kan ju skvallra att min flames bur sopade hem priset i Norge ;)
#21 Grattis!! Det tycker jag helt klart den var värd för buren blev skitbra!
#20 tyvärr inte, såg även att jag missat svara på din fråga där uppe- den lilla buren är inte min och just nu minns jag inte vad den heter..
Sajtvärd på Iller.ifokus