Säljes: Valp selar
Nu är det massa valpar på gång och självklart syr jag även valp selar.
Efter beställning så tar det ca 7 dagar tills selen ligger i din brevlåda.
Skicka ett PM eller Mejl: akessonmalin@hotmail.com
Bilder på band och spännen kommer här nedan, med reservation för att dom kan ta slut.
Hälsningar Malin
Vad tar du för en sele isf =)?
100:-
Hälsningar Malin
Den ljusa gröna, är det typ äppelgrön? Har färgtema på min saker till Ossian och sele + koppel i äppelgrönt hade varit super fräckt!
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.468991121834.253621.538311834
Här finner du fler bilder på banden och även några färdiga selar.
Äppelgrönt.. Det finns många olika gröna färger i äpple, du får nog vara mer specifik. :)
Hälsningar Malin
Oooh! Jo den där ljusgröna var suuuuuperfiiiin! *dreggel* Haha! Men du bodde i Teckomatorp om jag inte läste fel på Skåneträff-tråden? Bor nämligen i Kävlinge :D
Ja men då går det att läsa utan post om du vill. :)
Hälsningar Malin
Samma pris för alla selar oberonde av storlek?
Jag behöver 2 selar till Mertzi och valpis som flyttar hem på onsdag :)
En helröd och en helgrön (den mörka som finns på bild med en blå), hur bör jag gå till väga?
Sajtvärd på Iller.ifokus
Samma pris oberoende av storlek :)
Mät hals och midja och avståndet mellan hals och midja.
Sen gör jag en sele efter det och som dom kan gå upp i vinter vikt i :)
Hälsningar Malin
Vad bra! Då ska jag mäta och skicka en beställning till dig :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Man kan aldrig ha föööör många selar.. Jisses, hur många har jag? euhm, typ 2st till varje..
Blir så sugen..Hur breda är banden? 1 cm?
Snyggt och billigt! =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 Malin gör super fina med bling bling och allt =) Ja ca 1 cm skulle jag tippa på :D
0,8-1 cm är dom :)
tack så mycket Sabina :D
Hälsningar Malin

#15 kommer du att åka på classic ferret?
#16 malins selar finns även med på Skjärsildern :D

#17 åh säg inte sådär jag blir ju bankrutt denna helg ;) Nej men då kan man klämma och känna och se lite färger in real. måste ju ha en liten vappis sele
Jag kommer till classic ferret och som Sarae sa så tar hon med mina selar till Skjärsildern :)
Hälsningar Malin

#19 ja men då kikar jag på selarna i norge och hittar jag ingen som är klar jag faller för kan jag kanske göra en beställning av dig och ta den på classic ?
Det går att ordna :)
Har lagt in en beställning på lite mer band och spännen nu, får se hur länge det dröjer denna gången innan jag får det, beror helt på tullen.
Kommer eventuellt sy lite koppel till selarna också, men endast på beställning och om det finns tillräckligt av just den färgen.
Ny färg på spänne, oliv.
Gammalt band jag fått tag på igen, rött.
Hälsningar Malin

Ja men att få koppel till selen vore ju kanon det oxå ;)
Vissa färger har jag inte lika mycket av som andra, det handlar lite om efterfrågan på färger.
Och dom färger som det är minst efterfrågan på har jag mest troligt inte band så det räcker till koppel.
Om du finner en sele på utställningen du gillar tror jag nog att Sara kan ringa mig och höra efter om det är möjligt att fixa koppel till den färgen du valt. :)
Inget är omöjligt :P
Hälsningar Malin

Jo men så kan vi ju oxå göra ;)