Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1163 ggr
Ceciliaolucifer
0

Baby Dru :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite bilder idag, och han är ju för söt Skrattande.

Ceciliaolucifer
0
Jessica Holländare
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Snygg sovstil! Jättesöt snutt!

Ceciliaolucifer
0
skrollan
0

vilken illersömn :) Är det i sängramen under eran säng eller?=)

skrollan
0

Såg nu din blogg, så jävla smart! Här hemma bajsar groggie under min huvudkudde, och jag vill bara kasta till honom en ryggsäck så han får flytta hemifrån när jag känner hans ljuva bajsdoft!! =(
Fick mig att bli nyfiken på ditt krypin till dem under sängen, vart bajsar dem? Springer inte dina till närmsta hörn eller är det bara mina latmaskar?! Skrikandes

skrollan
0

Numera prenumerar jag på din blogg, så blogga mera!! Mycket rolig läsning :D Kram

Ceciliaolucifer
0

#5 Ibland måste man tänka till! Jag ville ju inte berövra dom utrymmet under sängen eftersom sängen tar upp så mkt plats i rummet. Jag hade dessutom länge funderat på extra förvaring.

Ikea har en till sängstomme som verkar ok att göra samma sak med. Den är vit och är lite tjockare. Men man kan göra på samma sätt. :)

Jag tackar gudarna för att det inte har blivit en toalett i lådan. Men mina bajsar inte på filtar eller puffar. Så jag har tryggt in en stor mysig puff. Sen har jag lagt en plast/gummi skiva i botten för att skydda lådan mot köttrester och dyl. Sen är ju alla rumsrena ;)

Kul att du tyckte om bloggen! Skrattande

[Nathalie62]
0

Så fina färger han har :-) Vad kallas det ?

Ceciliaolucifer
0

#8 Han är silver till färgen och har teckning tomte dvs vita tassar och hakklapp, sen är han panda eftersom han har vitt huvud.

Bogey
0

Söt Baby Dru!

Primarosen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sötnosen då =) Vill bara kela lite ;P

Ceciliaolucifer
0
ElinaPersson
0

Fy sjutton va söt han var! SkämsKyss honom skulle man gärna vilja gosa med :D

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

[Nathalie62]
0

#9, okei, Han är så vacker :-D

skrollan
0

Verkligen super smart! Mina bajsade inte heller förut i puffar eller filtar, men eftersom jag allitid hade en luktande överaskning under huvudkudden så la jag ut ett lakan under sängen. Till en början sov dem där faktisk, tills dem började bajsa Skrikandes

Nussen
0

Vilka mysiga bilder han är så fin Glad

# 16 har du prövat med en låda precis nedanför sängen? Från början hade vi en låda någon meter ifrån varje sovställe och i hörnen, många låder blev det men nu är vi nere på en låda per rum Skrattande

skrollan
0

Ja vi har en varsin puff bredvid våra nattduksbord, sedan vid fotändan så är hela väggen full med garderoben, och där står en låda. Oftast går dem på den, så det är väl när vi är oensa jag får vakna till den härliga lukten ;)

Nussen
0

# 18 Hihi förbaskade matte gjorde inte som jag ville Flört

skrollan
0

Flört