Gissa bajset!
Det är precis vad det låter som typ, men känsliga tittare varnas och kanske speciellt om ni äter 
Imorse när jag kom in i köket så låg det spna här ljusbruna kormar och det såg inte ut som bajs precis för det såg väldigt tort ut (dom har alltid tillgång till vatten) Mollies korvar är väldigt små om man jämför med Rufus och i lådan i morse så såg allt normalt ut som på bild 2.. Men kan det vara som dom har ätigt för mycket torrfoder och kräkt upp det? FIck kyckling igår också och benen var borta imorse när jag kollade, men endå så är bild 1 ljusbrunt! Någon som har erfarenheter, och dom leker och är hur friska som helst annars men var kommer det ifrån fram eller bak!!
Fullt normalt. Illrars avföring ser olika ut beroende på vad dom äter. Ge dom äggula så ska du se vad som kommer ut. ;)
Bajs som verkligen avviker från det normala dvs som är mkt slemmigt, grönt, orange mm ska man hålla koll på. Då är det viktigt att man har koll på illerns allmäntillstånd. Avföringen olika färg och form kan beror på vad som ätits och hur snabbt det har passerat tarmarna.
Verkar dom pigga och glada så har du nog inget att oroa dig för :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#13 okej, blev lite chockad för dom brukar aldrig göra något utanför annars och i lådan så låg kycklingbens bitar i vissa korvar och sen på golvet så var det små ljusbruna och inget kiss.. Så tänkte att det är väl bäst att kolla upp. Tack så mycket i alla fall =) Dom har inte gjort med så …
#4 Det var så lite så. Bajs tillhör på ngt sätt illerägandet
.
#6 Jag ser inte vad det är, men du ska vara mkt glad att det kom ut av sig själv.
Hur mår illern? håll koll på allmäntillståndet.

Ballong?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#7 de va ungefär 2 veckor sen och hon mår bra :)
#8 japp en ballong. hade en överraskningsfest, efter de tyckte jag att jag hade städat noggrant men nej då, en ballong va kvar, men som tur va kom den ut :)
dessa jävla ballonger
#6 SÅN TUR NI HADE DÄR 
#10 håller med! inga fler kommer in här igen iaf :)
#11 ja verkligen :D