Iller Leksak"
Gjorde en sånhär till Felicia idag! ;P
http://www.youtube.com/watch?v=ODFOlrY7PX8
Står i " Description " hur man gör osv :)

Å jag har funderat på att skaffa en sån! Bara inte haft vägarna förbi Ikea än. Funderar dock på om man borde sätta för hålen utåt högst upp? Så de inte ramlar ner. Mina ramlar liksom från v-rumsboret när de e uppspelta :/
Jag har endå en hörna med mjuka saker och sådär precis under, Men jo har man inte säkert fall borde man ju helt klart syför någonting där!

Funderar på hur ja ska gör det snyggt bara. Mer silvertejp behövs inte i mitt vardagsrum… Även om det skulle matcha resten av inredningen :P
Haha ;P
Har du för mycket pengar kan du ju köpa Två Stycken och ta nät från den andra och göra något av den andra sen? ;P

Var försiktig med dem bara. Jag hade en sån till min första iller. Han gjorde nån volt ur den och blev hängande i ena klon och kom inte loss.
Som tur var, var jag hemma och kunde ta loss honom, men han hängde och dinglade och kom inte loss själv.
Jag har den bara hängande när jag är hemma och i samma rum!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#8 Våran tjockiskatt har en sån som hon älskar att sova i så de kan nog bära en del, men de beror väl på hur bra den sitter i taket (eller var den nu hänger).
Står tyvär inte hur mkt den kan bära.