Vinterpäls byte?
Har era illrar börjat byta päls ännu?
Här hemma har miilo nu börjat byta *suck* …. självklart börja nu 3 veckor innan han ska ställas ut i norge. han kommer ju se ut som skabbigare än skabbigast =(
Mina har inte börjat byta. Har ju dock en som går prednisolon så där räknar jag inte med något byte, har ju även valpis och vi vet ju har valpispäls är och så har jag en albino där man inte ser speciellt lätt om bytet är på G…
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jjo men neråt landet är det ju fortfarande ganska varmt ännu. vi har ca 3grader på nätterna bara så kanske därför mina är snabbare. Men han kunde väl ha väntat 3 veckor till =(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fniss, så typiskt av dom att göra så. Det är precis som att dom förstår att nu är det något på G och därför ska vi ställa till det för matte :-))
Förhoppningsvis har han hunnit byta klart och då har han en fördel mot oss andra :-( Men det brukar dra ut på tiden…..
Nä, mina har inte börjat byta än. Däremot ser Allie ut som skrutt. Tulo låter henne inte vara så nacken har småsår överallt och på ett ställe är ny päls på utväxt. Armani börjar tunna ur både pälsmässigt och kroppsligt, gamla farbror. Dom som är snyggast härhemma är Tulo, Norpan, Bus och Rickie.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Mollie har också börjat byta här hemma.

#3 ja och släpper det bra kan jag ju rycka honom oxå och hoppas den nya fluffpälsen växer ut fint. Ska bli otroligt roligt att träffa eran bus då det är en bror till min miilo … så vi får ju 3 st bröder i stugan ;)
#4 vart i sverige bor ni?
#5 I kävlinge! Utanför lund, har ca 18 grader på dagen mer eller mindre men på kvällen har vi nog 7-10 ibland det åker ju upp och ner hela tiden. Men har alltid fönstert öppet så.. Förra året bytade hon i oktober!

okej jo då är det ju rejäl skillnad iaf ;)
#5 Och där tappade jag hakan? Har jag en bror till Miilo? Är det Bus?
Erkänner att min koll inte är så stor……

#8 ja han kommer väl från gay i kristianstad, du fick honom från sara eller är det fel bus?
#9 Eftersom jag bara har en Bus så måste det vara rätt Bus, eller hur?

Har kollat med sara nu nettan bus och miilo har samma pappa
Men emmas rasmus är inte bror till dom jag som snurrat till det. men 2 bröder i stugan blir det ju iaf ;)
#11 Häftigt, då går dom i samma klass? Må bästa och snyggaste iller vinna. Kul om båda placerar sig :-))

Nej samma klass blir det ju inte då dom är olika färger och min är inte kastrerad men det är väl bus?
men norpan och thyra går i samma klass. för visst är norpan viltfärgad och kastrerad? eller går hon som gamling?
#13 Bus går som silver och han är kastrerad.
Norpan är viltfärgad, kastrerad och går som veteran.

#14 ockej då går inte dom i samma klass då thyra bara är 4 år ;)
kommer min iller byta päls inför vintern när hon är bara 12 veckor ?

#16 japp det kommer hon ;)