Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 645 ggr
MonaAlexandra
0

Någon i skellefteå?

Jag skulle gärna vilja få träffa någon utav er som har en eller flera illrar här i skellefteå. Mina tidigare inlägg har alla varit så hjälpsamma med tips och information. Och detta var en av dom. Träffa en illerägare, gärna flera.

Jag och min sambo vill gärna skaffa en iller men jag skulle helst få träffa några illrar först för att se hur dom är i verkligheten.

Någon som är intresserad?

Bogey
0

Det är lite glest mellan illrarna norröver. Jag vet inte hur det är med Skellefteå men jag vet i.a.f. att det finns ett par i Umeå och åtminstone en i Boden. Sen finns det även en uppfödare som ursprungligen kommer uppifrån norr och som brukar åka upp minst en gång per år.

Hoppas det löser sig med erat illerbesök.

TereseStromberg
0

Jag kommer från Boden och har en liten iller kille, jag vet ännu en till här i Boden. Så vi är åtminstone 2 häruppe i Boden, i Råneå finns även en tjej. Tyvärr är vi illerägare sällsynta uppåt i landet. Glad

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

Doktor-och-Designer
0

Som Bogey nämner här ovan så kommer vi från Skellefteå respektive Umeå och är uppe vanligtvis två gånger om året med våra illrar. Om du vill träffa oss när vi är uppe nästa gång, kring jul, så går det bara bra :)