Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 644 ggr
Sophey
2011-08-11 22:58
0

Klosmobel

Jag ar helt saker pa att min grabb inte ar en iller nu… Jo det ar sa att i Sverige har jag en stor klosmobel till mina katter och nu nar vi bor har i Holland har han inte tillgang till hela huset eftersom det inte ar anpassat for illrar och byggs om i vissa delar.

Han har endast vara dar med oss i koppel och mina svarforaldrar har katter och en klosmobel at dom, min grabb blev sa lycklig nar han sag klosmobeln och borjade klosa pa mobeln som en av katterna direkt nar han fick syn pa den och han brukade klosa dagligen pa klosmobeln jag har at katterna i Sverige.

Har jag en skadad iller eller ar illrar sadanna?

Medarbetare på matlust

Sophey
2011-08-11 23:04
0

Han ar ju helt puckad for att vara iller for ovrigt min pussgurka sa det forvanar mig inte om det ar ett annat ornormalt beteende for illrar Tungan ute

Medarbetare på matlust

VeronicaKahlbäck
2011-08-11 23:24
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har du träffat båda föräldrarna? kanske är hälften katt, hälften iller..:P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Sophey
2011-08-11 23:27
0

Jag har inte traffat foraldrarna men de ska vara relativt normala och de har ju stamtavla sa jag antar att de ar renrasiga illrar och inte nagon sorts kattiller… en Killer Skrattande

Medarbetare på matlust

VeronicaKahlbäck
2011-08-12 10:43
0

Du kan nog ha blivit lurad;) haha Killer, fick höra igår bara för jag har tre illrar at jag har en Thriller..!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Sophey
2011-08-12 12:18
0

Thriller Skrattande

Medarbetare på matlust

ettlitetalias
2011-08-12 12:37
0

Min ena grabb är totalt besatt av att klösa/krafsa på saker precis som en katt. Värst är det på sängen! Basen är helt sönderkrafsad Obestämd Borde nog köpa en klösmöbel åt honom. Verkar ju vara roligt att krafsa på tyg verkar det som…

Nussen
2011-08-15 14:49
0

Hihi illrar gillar klösmöbler Skrattande tror snarare att du får skylla på dina katter som lärt upp honom lite extra Skrattande

Sophey
2011-08-15 16:14
0

Jo de har verkligen satt honom pa plats, i Sverige kraffsade han t.o m over sitt eget bajs och kiss annars blev katten sur Flört

Medarbetare på matlust

[HippieAngel]
2011-08-15 18:23
0

Hahah då har jag också en Thriller då :D