Lite bilder
Underbara bilder!
silver tomtar är bara såååå fina :D
Hälsningar Malin
Bedårande vackra :-)
Jättefina bilder. =) Dem är lika söta alla 4. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#4 mohahaha, tycker jag ser en likhet mellan taras fina fotomin och mig när jag fastnar på kort ;) lik lillmormor kanske? söta är dom allihopa iaf =)
Så söta de är allaihoppa! Och så lik Melwin är Betty o Bianca

Men hallå! Jag har missat att du har en hanne ;) sötisar! saknar min lilla silvertomte då jag ser dina.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dom tackar för alla fina komplimanger :)
#12 Hahaha ja hon va inte pigg på att fotas den damen
#14 Ja han kanske blir en familjemedlem. Just nu är han här och ser hur det funkar med sina två systrar. Så vi får se om han blir kvar resten av sitt liv ;)

Å så fina, äldre illrar är underbart vackra.
Så fina dom är
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Herrn ser riktigt uppkäftig ut på #17
Roligt att se att de äldre pälsarna håller sig i bra form 
Dom tackar så mycke :)
Vilka fina bilder! Hur gamla är Tara, betty och bianca nu? Det är väl dem du haft långt tillbaka? Kul att se illrar som finns så långt tillbaka när jag själv skaffade iller nästan :)
Tara vart 6 år i april. Bianca vart 5 i slutet av mars och även Melwin eftersom han är kullbror med Bianca. Betty vart 5 här i början av augusti.
Ohh ja det är underbart och det bästa är att Tara va frisk som en nötkärna i juni på undersökningen och Bianca nästan helt frisk, hon har blåsljud på hjärtat men inget som är allvarligt ännu. Betty och Melwin ska på hälsoundersökning snart med. Men inte märkt nått med Betty, hon är som vanligt och har aldrig visat på nån sjukdom.
Ja det är underbart! "gamla" friska djur gillar vi =)