Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 539 ggr
Sophey
2011-08-14 12:35
0

Knasboll...

Ja du.. Det ar inte alltid trevligt att vakna genom att man kanner ur en stor illernos forsoker att borra sig sin till hjarnan pa mig genom min nasa Tungan ute

Medarbetare på matlust

UlrikaD
2011-08-14 12:52
0

Äsch då. Tycker det är bättre än att någon bestämmer sig för att ens näsa är en leksak och ska lekas med….under soffan!!

Sophey
2011-08-14 12:59
0

Hahaha! Skrattande Tur att jag inte har en soffa just nu da Skrattande Det anda min grabb leker med ar mina fotter nar jag har strumpor och det kanns faktist lite som en lattnad speciellt med tanke pa att han inte biter hart heller Oskyldig

Medarbetare på matlust

UlrikaD
2011-08-14 13:08
0

En del utav mina verkar tro att jag är deras största leksak och snuttefilt ihopslaget i ett stort paket. Är väl lite smickrande på sätt och vis men när man vaknar och stirrar rakt in i ett väldigt koncentrerat Gwen-ansikte som har ett stadigt tag om näsan på en så…jag vet inte.

Och så tittar hon på mig precis som: jamen sov du vidare, jag ska bara ha näsan, resten kan du behålla.Tungan ute

Sophey
2011-08-14 13:23
0

Och så tittar hon på mig precis som: jamen sov du vidare, jag ska bara ha näsan, resten kan du behålla. Hahaha! Ja du nu arbetar de mjuka magmusklerna for fullt Skrattande

Medarbetare på matlust

UlrikaD
2011-08-14 13:32
0

#4 Det är bra, då blir de mjuka magmusklerna hårda.Tungan ute

Nu ska jag gå och dra Molly över huvudet iallafall och sova nån timma. Känns som om det börjar bli dags nu, varit vaken hela natten.

Molly är den bästa huvudkudden någonsin!Kyss

Sophey
2011-08-14 13:48
0

Varfor ga och betala dyra summor hos gymmet nar man kan vara pa iFokus? En timma har har man traningsvark i flera timmar efterat Skrattande

Medarbetare på matlust