Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 835 ggr
Smokie21
0

Iller valp söker nytt hem!

Hejsan, Jag måste nu omplacera min lilla albino valp, hon är 10v gammal och heter Nikita.

Hon är Väldigt busig men det är alla valpar, hon är lite bitig men det är inte därför jag vill omplacera henne.

Anledningen att jag måste omplacera henne är för att jag jobbar allt för mycket och kommer inte ha den tid som behövs för att uppfostra henne till en bra iller. Jag har funderat och tänkt igenom detta beslut länge nu och jag finner inte något bättre sätt att göra på.

Nikita bra ihop med katter,hundar och även andra illrar. Ser gärna att hon får komma till ett hem som det finns en kompis att leka med, annars bör du ha mycket tid för henne för det kommer hon att behöva.

Pm:a vid intresse så kan vi höras vidare. Finns i södermanlands län.

OBS! inge tjafsande nu !!

[stefan&krister]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hon kommer väll ifrån evefillan..

UlrikaD
0

Du skriver att du har tänkt igenom beslutet länge. Hur länge kan det ha varit när hon bara är 10v. Hon är ju precis leveransklar.

Du kanske kan tillägga ifall hon är chippad, vaccinerad och försäkrad eller om det är någonting de nya ägarna får stå för.

De flesta uppfödare vill ha tillbaka sina valpar ifall någonting inte skulle fungera.

Men om så inte skulle vara fallet här så hoppas jag hon hittar ett hem där hon är välkommen och får stanna.

Smokie21
0

#1 Nej hon kommer inte från henne, hon är hämtad ifrån kalmar.

#2 Vi har haft henne sen hon var 8veckor, Hon är inte chippad eller försäkrad, och vacciering ska hon ha när hon är 12veckor om jag inte minns fel då hennes mamma var vaccinerad.Tyvärr vill inte uppfödaren ha tillbaka henne igen.

UlrikaD
0

#3 Då har du haft henne i två veckor alltså.

Synd att inte uppfödaren tar tillbaka henne. Vaccinera henne gör du när hon är 10 veckor.

Du kanske kan lägga ut bild på henne.

Kan förtydliga att jag inte är intresserad av att köpa henne, men du kanske lättare hittar ett bra hem på det sättet:)

SannaHalldin
0

kanske finns ett hem här om nu inte lilla pysen blivit såld, vad tänker du för pris osv