Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 794 ggr
adam24
0

varför?

Lilla Dixon brukar lägga sig på rygg och "knäppa händerna" det ser ut som om han ber, sen börjar han paddla med tassarna…..

varför gör han så? det ser hemskt gulligt ut Skrattandeoch jag måste bara få veta varför han gör så….

Abstinens
0

Oj, paddla med tassarna.. gör aldrig våra, men det lät ju hur sött som helst =)

Robinsnel
0

nåt mysbeteende bara kanske?

Den dära dixon verkar va en liten fining.. får vi se nå bilder?

Carla
0

Haha, min valp Blunda som jag hämtade igår gör också sådär. Sätter ihop händer och ser ut som hon ber.. jättesöt!

[jenkass]
0

hehe vad sött ja! toxi gör bara så när hon sover eller är nyvaken ;)

adam24
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han är toksöt när han gör så, har inte lyckats filma det än, men det kommer väl, å då ska ni vara de första att få se det. Skrattande

Jag är så glad att vi fick Dixon, han är det bästa som hänt oss!  Vi säger att han är våran bäbis till alla vi känner. De flesta tycker att vi är lite tokig när vi jämställer honom med en bäbis, men men sånna är vi….Skrattande

Carla
0

Som med våra kompisar, dom tycker jag och Nina är galna som har illrar. Men gud vad man fastnar för dom, helt underbara och mysiga djur.

[jenkass]
0

#5 ja visst är det? dom e ju ens lilla bebis som man bara längtar efter att få komma hem till =)

adam24
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jo, man får abstinens när man är ifrån dem….

upptäckte att Dixon gillar torkade aprikoser…  det är väl inte farligt för honom i små mängder?

leo-
0

8* nya pringelssmaken ????Skrattande

adam24
0

Glad

leo-
0

första jag tänkte på när jag såg bilden

ViktorMarina
0

#8, nej det ska inte vara farligt inte i små mängder, men de innehåller en hel del socker som man ska vara försiktig med att ge då det kan bidra till sjukdomen insulinom.. inte bra grejer :/ men i små mängder ska det inte vara nån fara :) vad söt han är!

Faxlin
0

Vilken söting ni har där.
Säger som föregående talare, i små mängder och inte allt för ofta så kan det vara okej. Men helst inte mer än en liten bit per vecka. Kanske som lördags godis :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Flisa
0

låter sjukt sött! :P

JossanH
0

sådär gör mina med. dom brukar tvätta sig lite i ansiktet när dom vaknat och så blir dom liggandes med tassarna knäppta!! ;) älskar när dom gör så!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

TanjaS
0

Han kanske tycker du behöver förbön hehe