Sova unisont?
Byter era sovplatser tillsammans? Mina sover nästan alltid tillsammans på ett och samma ställe, sen vips sover alla på ett annat ställe. Köket är favoriten, sen efter några veckor sover ingen där. Två veckor senare är de tillbaka. Nu sover alla i samma "elementhängare" i hallen. Byter era tillsammans oxå?
åh gud va mysigt de såg ut! *suckar* Här hemma är det uppdelat, antingen buffy å stitch, eller stitch å rickie, eller rickie å buffy…aldrig alla tillsammans…suck…
jadu #0, det är nog få förunnat o kunna ha ett sånt tight gäng som du har! Våra sover två o två.. ibland woodo ensam o resten tre ihop..

NOT FAIR!

#2 ja det kanske är det… hoppas verkligen att det fortsätter så då Smulan kommer.

Här sover Funny och Trazan för sig själva…
Sara
Hahaha vilka underbara bilder! nu blir man ju verkligen sugen på att ha ett stort gäng ;)

Mina har delat upp sig i två gäng. Ibland är det någon som blir själv men då går genast Snuffe och lägger sig där istället.

här sover dom nästan alltid tillsammans. dom letar upp den andra och sover bredvid. visst händer det att dom sover ensam också. men nästan alltid så följer dom efter varandra

#3: hihi. Älskar bilden

Mina sover ihop alla 3.
Men Nettan inte håller väl Turbo på att bli en blekfis? :D

0, 3, 6# Underbara bilder!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jo då -eM- Turbo håller på att förlora all färg, kan vara för att jag tappade honom i klorinbad förra veckan ;-) (obs skämt!)

Så mysit att se när dom kurar ihop sig så!
Våra 2sover oftast tillsammans!

Mohaha, måste nog komma och rädda stackars Turbo från den där hemska Nettan. :)
#20 det kan jag göra! svänger förbi å räddar honom i helgen ;)
mina ligger ibland alla 3 men oftast sover de 2 ihop och ensam. vem som ligger ensam varierar, men de sover ofta nära varandra. kommer de på att buren är mysig så ska alla sova där i en vecka sen kanske huset är mysigare då sprider de ut sig där! ;)
den här bilden är skön, det saknas dock en pegasus här…
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vilka mysgrabbar Jossan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gud vilka härliga bilder, diggade den där där de tigger ihop bäst… *flin* Jo, när man ser såna där bilder blir man ju såååååå sugen på att skaffa en armé med illrar. Men å andra sidan blir det ju ett sådant bajskaos när man har så många. Räcker med kaoset 2 gör…
Hur gör ni när ni åker nånstans med så många illrar? Går de in i en bur? har ni en skitstor bur eller flera små?

Om jag inte ska långt klämmer jag in dem i en atlas 30 tillsammans. Lite längre delar jag upp dem på två burar eller en stor kaninbur eller utställningsbur.