Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 1189 ggr
cornel1a
0

matskålar

Hej, tänkte höra hur ni alla har löst det med era matskålar? Tyson har en förmåga att buffa runt på sina. så min lösning just nu är en bricka som underlägg så (åtminstone) golvet behålls rent från olyckor. finns det någon som har lyckats komma på någon annan bra lösning?  visa gärna med bild !

med sköna häsningar!  och du, tack på förhand…

stampepluttis
0

Jag har tagit nåt galler aktigt och sattit fast på väggen. och köpt två kaninmatskålar som man hänger på "gallret i buren" och så har jag hängt upp dom på gallret på väggen. Fast dom har jag bara vatten i. eftersom jag har tre st så går det år rätt mkt vatten. och matskålen får stå på golvet. ser hellre att dom har hur maten än massa vatten som ligger och förstör golvet! :D

Ceciliaolucifer
0

Dessa är tunga och perfekta för vatten och mat. Jag har en av de största och det finns gott om utrymme för att dyka i dom också.

http://www.dogz.se/product-view.asp?catid=91000&prodid=2380&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Fcatid%3D91000

Sophey
0

#2 - Ja de ar superbra… Men min kille har kommit pa att han om han drar den mot en kant och sedan trycker ner ena sidan valter den och att det ar roligt att flytta skalen over hela koket sa hela golvet ar blott.

Jag har den storsta Skrikandes

Medarbetare på matlust