Illerhane
Hej Jag söker ett hem till min illerpoljke som är den sissta som är kvar i kullen Han är född den17 maj 2010Han är stor och kraftig bra till avel snäll och lekfull och busig precis som en iller ska vara Skulle sälja honom för 500 kr men allt kan diskuteras bara han får det bra Han är pastellfärgadmamman pastell och pappan viltfärgad Han behöver någon som verkligen bryr sig om honom det är han värd Är du intresserad så bor jag i klippans kummun i skåne så meila mig snart Hoppas på svar Kram Susanne
har skickat pm till dig
vet dock inte om du ser det eftersom din sajt inte är aktiv.
Jo jag läser är ovan vid dator lite svårt i början Söta tjejer du har
Det är så att jag har mamman och pappan som är så att säga mina egna Har haft åtta små söta helt otroligt fina valpar och nu är det på tiden att lille kill får komma hem där han ska bo
Tack,
Okej,
klicka bara på Min personliga sajt, så blir den automatiskt aktiverad. Man anger om ens profil ska vara helt eller delvis stängd
När du sen svarar på pm så skickar du genom att trycka på "skicka".

Hur har det gått för den här killen?:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Puttar
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Oh jag hittar verkligen inte hur man skriver ett pm till dig…
kan inte du snälla skicka ett mail till felicia.hogbom@hotmail.com så skulle jag bli ytterst, ytterst tacksam!!
varma hälsningar Felicia Högbom
#7, Om du trycker på meddelande så skriver du bara in ts nicknamn och skickar det sen. Men du måste nog aktivera din sajt först.
Tack snälla :) inte helt van vid just den här sortens sidor ännu ! men alla är vi nybörjare i början!
#9, Det är sant, alla har vi varit nybörjare. Lycka till
Hej! Lite sent kanske, men har du honom kvar? :)