Éfterlängtade bilderna :)
Nu har jag äntligen få tag så att jag kan ladda in mina bilder på datorn från kameran. Jag, Carla, Niina & Babsan (Jennifer) Hade en träff i onsdags. Var mkycket speciellt att se alla illrar leka tillsammans. Skrollan blev mycket förtjust i Melker <3
Vi träffades idag också, fast inte babsan och jennifer :( Var mycket trevligt, Melker och Skrollan är så kära i varandra! :) Kommer lite bilder här, Sarae påpekade ju att hon var lite nyfiken, så att här har du bilder att kolla på.
Beklagar att bilderna är lite suddiga och dåliga, man fick vara snabb med kameran ocj ta kort eftersom att dom var i faten och aldrig var stilla ;)
Kärleksparet här på första bilden (Skrollan & Melker)
Söta pälsar!!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Hade dessutom en träff idag också. Synd att jag inte hade med mig en kamera. Men Carla och Nina hade med sig en iaf. Måste få dom bilderna (A) Kärlekbilder! Fast den här gången var det inte mycket lek, den här gången var det mera parning, tror aldrig jag sett några djur vara så "dumma" . Melker bet ju Skrollan i örat och drog med henne i i hans transportbur innan han släpte henne. Men det var mycket lugnt nät dom sedan gick och la sig och kramades bara! :)
Åh va kul ni verkar ha haft! sötnosarna!
Ja, vi hade hur trevligt som helst :)

Låter som en otroligt trevlig träff ni haft.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

måste ha nån mer träff me fler illrar o mäniskor :)….
Ja, absolut! Jag har skaffat ihop mina pengar nu till min iller, så nu är det säkert att jag kommer att få honom :) SÅ att det blir stora illerträffar med tiden :)
Vi får komma upp på nån träff, och garanterat så följer det med 4 illrar. Kanske alla 6.
Ja, det skulle ju vara hur kul och trevligt som helst !! 

ja det vore det verkligen =D o mamma insisterade ju på att köpa lekplatsen åt Bab´s o att ja skulle betala helften så ja behöver bara beta det jag får ihop till min valp i sommar (L) :) så jag kommer oxo garanterat få min… o då äre ju bara att plussa på (minst) 6illrar till *hihi*
Okej, ja kanske kan ha en större illertträffdå nästa gång :D
puttar upp tråden för att min syster ska hitta den :)