Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 864 ggr
[Nathalie62]
0

djup sömn.

Man skulle tro att lillkillen har mardrömmar när han sover, skriker och skakar i hela kroppen och har tungan ute. Jag klappar om honom tills han lugnar sig men efter en stund gör han så igen. Gör era illrar också det ?

Primarosen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hehe ja Mollie brukar göra deGlad

[Nathalie62]
0

#1, Hihi, är det vanligt ?

Primarosen
0

Hehe jag tror att dom sover hårt, inget ovanligt att mollie göra det.  Kan vara mardrömmar och liknande ju. Men ovanligt är det nog inte Glad

[Nathalie62]
0

#3, Minns inte att Leo drömde så hårt. Jag tycker det låter hemskt, är Mollie också en valp ?

AmeliaH
0

Jag har en 2 år gammal iller som alltid rycker och gnyr när han drömmer. Antar att det kan vara lite som med människor, att det varierar från individ till individ. :)

[Nathalie62]
0

#5, Lillkillen skriker mer än gnyr. Riktiga mardrömmar är inte trevliga så jag hoppas dom försvinner när han blir stor :-(

Primarosen
0

#4 Mollie är 1 år. Men det kan vara periodvis, eller stress eller något liknande eller så är det bara drömmar där han är i action, det är i alla fall inget farligt så länge han inte gnyr när han är vaken. Så det är nog inget att oroa sig för Glad

[Nathalie62]
0

#7, Skönt att veta, man blir lite orolig :-)
Är det Mollie du har på axeln ?

Primarosen
0

#8Ja det är det, ska ta mig i kragen snart och lägga ut lite bilder i mitt album Skrattande