Kan själv!
För några veckor sedan flyttade denna sötnos hem till mig! Alldeles ljuvlig, fantastiskt snäll med mycket fart och skutt i tassarna!
Än så länge går han med mina valpar, men har idag fått vara ute i utegården med de andra ett tag.
Han kommer från Optimus Ferrets, och är även ett barnbarn till min Àmor.
Så jag ber att få presentera Optimus Ferrets Cuz I Can - även känd som "kan Själv" här hemma.
För några veckor sedan:
Siken söting, man kan inte vara annat med Amor blod i kroppen. Sött med jord på nosen
Gud så söt han är. =)) Riktigt fin måste jag säga. Jättefina foton du har tagit sarae. =)
Får gratulera till tillökningen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ljuvlig pojke!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åhh så snygg han är :)

Åh! Mormors bebis!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Skit snygg kille!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Så vacker :-)

Mörk och stilig, helt underbar :)
Oj vad han är lik sin bror! I'm Trouble (Här heter han Ossian, alt. Hellraiser när han väcker oss mitt i natten för sällskap eller lek) flyttade hem till mig bara dagar efter att Cuz I Can flyttade till dig =)! Riktiga snyggingar är dem allihopa!
Misstänker lite att det här "kan själv" och ingen självbevarelsedrift (refererar till honan Hazard To Myself i samma kull) ligger lite i blodet, haha!
Jätte fin! :)

Så söööt!
vilken sötis! man vill ju bara pussa på honom och gosa ner ansiktet och njuta av illerlukten!
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis till en underbar vappis
Medarbetare på Chinese crested ifokus.